Derde Remlicht, waar hangt die bij jullie?
Moderator: webmasters
Derde Remlicht, waar hangt die bij jullie?
Ik heb in mijn AX een derde remlicht hangen. Nu hangt ie ergens bovenaan de achterruit maar daar vind ik hem niet mooi hangen. Waar hangt deze bij jullie of heeft iemand een idee waar deze mooi zou passen?
Alvast bedankt voor de reacties!
opties:
-op je achterruit plakken, vanboven of vanonder.
-aan het dak schroeven vanboven.
-op de hoedenplank schroeven.
-in de spoiler(indien je die hebt)verwerken.(hetzij een hoge of lage spoiler)
zolang ie maar BOVEN de achterlichten blijft, om de zogenaamde driehoek te vormen.
je hebt 3e remlichten die je kunt plakken tegen de achterruit, en je hebt 3e remlichten die je moet schroeven met 2 of meerdere schroefjes.
welk type heb jij?
kijk is wat rond op een meeting, er zijn diverse locaties waar clubleden hun remlicht hebben geplakt of geschroefd.
zolang ie maar BOVEN de achterlichten blijft, om de zogenaamde driehoek te vormen.
je hebt 3e remlichten die je kunt plakken tegen de achterruit, en je hebt 3e remlichten die je moet schroeven met 2 of meerdere schroefjes.
welk type heb jij?
kijk is wat rond op een meeting, er zijn diverse locaties waar clubleden hun remlicht hebben geplakt of geschroefd.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
DuFF wrote:opties:
welk type heb jij?
Dankje ! Ik heb zo'n remlicht van de halfords. Zit nu met tape op de ruit geplakt maar vind ik niet mooi. Is een remlicht met twee pootjes aan de zijkanten om hem op te hangen. Wil hem eigenlijk ophangen. Zoiets als Citrosan ofzo ! Maar denk/weet niet of het mogelijk is met dit remlicht. Morgenmiddag ga ik het even bekijken als het weer het toelaat.
Staat bij mij ook al een tijdje op het lange termijn todo lijstje.
Maar die komt dan zo hoog mogelijk.
Kun je makkelijker zien wat er een paar auto's voor je gebeurd.
Maar die komt dan zo hoog mogelijk.
Kun je makkelijker zien wat er een paar auto's voor je gebeurd.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
LED buis onder de achterbumper komt niet goed door op de foto. In het echt veel feller.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Ik heb universeel ding van halfords,
gelijmd aan die plastice kabelgoot op je achterklep, en dus zittie wel laag maar bovenaan vond ik niet zo mooi en zie je hem alleen vanaf bepaalde hoek vanwege die spoiler :P Maar als je ruitenwisser heb kan die op deze manier weer niet
Niet heeeel duidelijk, maar hier zie je hem op:
gelijmd aan die plastice kabelgoot op je achterklep, en dus zittie wel laag maar bovenaan vond ik niet zo mooi en zie je hem alleen vanaf bepaalde hoek vanwege die spoiler :P Maar als je ruitenwisser heb kan die op deze manier weer niet
Niet heeeel duidelijk, maar hier zie je hem op:
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
Deze reactie kan ook alleen maar van Rock's komenRock's wrote:In de prukllenbak,.......
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Weet niet of het je al gelukt is, maar ik heb precies hetzelfde derde remlicht als jij.
Wat ik heb gedaan is het volgende. Ik heb het remlicht bevestigd op het eerste stuk dakbedekking achter de ruit. Dit heb ik niet gedaan met schroeven aangezien ik het dak er dun vind en er weinig vlees zit op die plek. Wat ik dus heb gedaan is het remlicht bevestigen met klittenband. Het zit als een huis, ook met al die drempels hier in Nederland blijft ie goed zitten. De bedrading heb ik gewoon onder de rubbers van de kofferbak doorgeleid en vervolgens bij het linker achterlicht afgetapt, maar dat weet iedereen hier lijkt mij.
Als je nog intresse hebt dan kan ik wel ene paar foto's maken.
Wat ik heb gedaan is het volgende. Ik heb het remlicht bevestigd op het eerste stuk dakbedekking achter de ruit. Dit heb ik niet gedaan met schroeven aangezien ik het dak er dun vind en er weinig vlees zit op die plek. Wat ik dus heb gedaan is het remlicht bevestigen met klittenband. Het zit als een huis, ook met al die drempels hier in Nederland blijft ie goed zitten. De bedrading heb ik gewoon onder de rubbers van de kofferbak doorgeleid en vervolgens bij het linker achterlicht afgetapt, maar dat weet iedereen hier lijkt mij.
Als je nog intresse hebt dan kan ik wel ene paar foto's maken.
-
- AX liefhebber
-
- AX super weirdo
Re: Derde Remlicht, waar hangt die bij jullie?
Koen NL wrote:Ik heb in mijn AX een derde remlicht hangen. Nu hangt ie ergens bovenaan de achterruit maar daar vind ik hem niet mooi hangen. Waar hangt deze bij jullie of heeft iemand een idee waar deze mooi zou passen?
Je zegt het zelf al..... hij hangt niet mooi.... ze zijn niet verplicht.... tis een assecoire die de auto niet mooier maakt..... en dat willen we niet
de mijne heb ik in een kartonnen doos "gehangen" .... samen met ranzige doekjes, afgebroken boutjes, lege sinasappelsap pakjes (eerst geknalt natuurlijk) en een gebruikt oliefilter
(edit...ik zie achteraf dat ik al een soortgelijke reactie heb gegeven.... topic is uit 1912 )
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah