megator wrote:Als ik meself om een boom wikel (god not wanting) is dat mijn schuld en ben ik de enige die eraan lijdt.
heb jij geen vrienden?
Dat zijn inmiddels allemaal ex-vrienden nadat ze bij hem in de auto gezeten hebben voor zn ongeluk
Nee hoor... geintje, Maar hij heeft wel een punt, ik rijd ook anders met passagiers in de auto dan wanneer ik alleen zit. Al zal ik het niet zo extreem maken als zijn voorbeeld is er wel degelijk verschil, ik rij harder, ben wat "agressiever". Met mensen in de auto hou ik me toch wat meer in, je bent tenslotte wel verantwoordelijk voor ze, alleen heb je alleen jezelf maar zoals megator al zegt.
Ja turlijk wel. Naturlijk weet ik dat familie en vrienden het niet leuk zullen vinden als ik dood ga. Maar uiteindelijk gaat de pijn weg en blijven de mooie herineringen. En om mijn vrienden en familie dat te besparen en mijn lust voor snelhied gekopeld met het onmogelijkheid om het op een baan te doen, te bevredigen ben ik heeeel vorsichtig met waneer ik hard rij. Begrijp me niet fout ik wil niet dood, ik heb een geweldige familie, loyale grapige vriende, werk, een leuke studie waar ik goed me bezig ben, ik ben gezond, en ik ben blij met mijn leven. Maar als ik morgen dood zou gaan zou ik blij dood gaan.
nou mijn oom ging dood in een auto ongeluk en wij denken niet zo van hem. Wij herineren hem om zijn goede kwalitieten en om de dingen dat hij dee om ons te laten lachen en om ons optefrolijken. In het begin ben je boos omdat hij het zeker had kunnen vermijden maar dat gevoel verdwijnt heel gou.
Nou ik was veel jonger toen het gebuerde. hij was mischien niet zo extreem als ik was, maar inplats van preventif rijden reed hij op instinkt en met vertrowen op zijn reageer vermogen (hij zat bij de luchtmacht). Anyways hij ging hard op de snelwegs snachts omdat hij bij me tante wou zijn (ze haden elkaar niet voor een paar weken gezien en het was mijn omas verjardag) en het regende. hij ging door een pudle in een oude fiesta, ging op de kop en raakte met zijn hoofd de gordel punt. was onmedelijk dood. heel tragische, en ik heb lang om hem gerowen maar nu denk ik alleen van hoe hij een goede man was
Langs de Citroën dealer gegaan vandag en ze vroegen 250E voor de distributie riem en spanrol 90E voor materialen en 130E voor werk. Ik heb de materialen gezien voor 57.50E (mer verzend kosten) van een internetwebsite. Dus zelf doen kan voor bijna een vierde van het prijs!!!!. Nou na vanadag ga ik daar nooit terug. ik vond ze een betje onbeleefd en onhelpzam. Is er iemand die een goed garage kent rond zoetermeer?
het is van deze website weet niet als iemnad ervaring erme heeft? maar in ieder geval kan ik me herineren dat ik voor 150E een valeo kopelings set voor mijn GTI kon krijgen, is dat duur?
Ik ga een distributie riem voor mijn AX GTi bestelen, maar ik weet niet welke ik nodig heb. Ik zie twee opties eentje van 101 tanden en eentje van 108 tanden, welke moet ik heben? Bijde van Hutchinson is dat een goed merk?