GRRRRROM

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber

GRRRRROM

Post by saarisdaar »

wat een verhaal..

we zijn lekker op vakantie geweest.. me ouders komen na 2 weken terug (wij na 1 week) en bedenken leuk met de auto ergens naartoe te rijden om wat te gaan eten!

mijn vader loopt terug naar de auto en denkt, huh.. waar heb ik mijn auto nou neergezet? die auto die daar staat lijkt er precies op, maar heeft een ander kenteken.

wat blijkt? het IS onze auto.. mensen hebben kentekens verwisseld..

kenteken voorkant: van een gestolen zelfde soort auto
kentekent achterkant: van onze eigen, NIET gestolen auto 8)

nja, meteen aangifte gaan doen bij de politie waardoor we dit dus te weten kwamen. nu dus nieuwe kentekens besteld met een leuke 1 erop!! grrrrrrrrrrr en dat vind ik dus niet leuk!!! :(

maja, dit was mijn spannende vervelende verhaal..
A to the X

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

zo rustig is jullie buurt dus toch niet, en laatst die soort van inbraak/overval een paar straten verderop..

ik kom volgende keer wel met een kevlar-regenjas uit Rusland en met de trein en een kogelvrije taxi 8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MrBBQ
AX Master
AX Master

Re: GRRRRROM

Post by MrBBQ »

nja, meteen aangifte gaan doen bij de politie waardoor we dit dus te weten kwamen. nu dus nieuwe kentekens besteld met een leuke 1 erop!! grrrrrrrrrrr en dat vind ik dus niet leuk!!! :(

maja, dit was mijn spannende vervelende verhaal..[/quote]

Dan moet je waarschijnlijk ook nog de kosten betalen van de kentekenplaten.......(grrrrrom)
Weer extra kosten, waar je zelf niks aan kan doen, aangifte doen bij de politie duurt ook vaak 1,5 uur of meer.
succes er mee!

gr MR Dean

p.s. als ik dat geweten had Duff dan had ik er een voor je meegenomen! :wink:
Saxo style is sexy style....

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by saarisdaar »

Jupz, dat kenteken moeten we inderdaad zelf gaan betalen..
kan natuurlijk ook via verzekering, maar dan ga je daarna weer meer premie betalen enzo he, waardoor dat minder voordelig word, gezeur gezeur! :wink:

Dus, gewoon zelf betalen, dat is dan toch voordeliger! 8)
A to the X

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by saarisdaar »

DuFF wrote:zo rustig is jullie buurt dus toch niet, en laatst die soort van inbraak/overval een paar straten verderop..

ik kom volgende keer wel met een kevlar-regenjas uit Rusland en met de trein en een kogelvrije taxi 8)
DuFF doet DuFF :P

zeker, mijn buurt is echt n mafia-buurt :twisted:
A to the X

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

saarisdaar wrote:
DuFF wrote:zo rustig is jullie buurt dus toch niet, en laatst die soort van inbraak/overval een paar straten verderop..

haha, lekker bezig met Heerlen op de kaart te zetten :D

Maar wel enorm kl*te natuurlijk. Maar je had tenminste nog platen erop, bij mn ouders zijn ze eens gejat. En dan krijg je de weken erna allemaal boetes binnen (tanken zonder betalen, snelheidsovertredingen, etc) vanuit ergens 'daar boven in Holland'.

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by saarisdaar »

Popmart wrote:
saarisdaar wrote:

haha, lekker bezig met Heerlen op de kaart te zetten :D

Maar wel enorm kl*te natuurlijk. Maar je had tenminste nog platen erop, bij mn ouders zijn ze eens gejat. En dan krijg je de weken erna allemaal boetes binnen (tanken zonder betalen, snelheidsovertredingen, etc) vanuit ergens 'daar boven in Holland'.
Haha, zeker.. ! ! Nja, kan zijn dat wij nu ook nog boetes binnen krijgen.. maar dan weet de politie er gelukkig van af en dan hoeven wij die niet te betalen vanaf die datum enzo.. :wink: Gelukkig maar..

De politie zei dat die auto's dan meestal gebruikt worden voor criminele toestanden, hahahaha 8)

ik zei toch, mafia :P
A to the X

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ja heerlen bijvoorbeeld, en Geleen,
heel dat zuid-limburg is niet te vertrouwen :lol:

wonen alleen maar gangsters.

zoals deze personen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Aspeve »

DuFF wrote:ja heerlen bijvoorbeeld, en Geleen,
heel dat zuid-limburg is niet te vertrouwen :lol:

wonen alleen maar gangsters.
Lijkt me niet, wie gaat er nu kentekenplaten jatten en er dan mee rondrijden in de omgeving.
Lijkt me veel waarschijnlijker dat ze uit de regio Zeeland komen :lol:

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by saarisdaar »

Hahahahahaha,

jaaaaaa hoor!! vandaag de politie aan de deur gehad :wink:
ze hadden iemand aangehouden met ons kenteken met natuurlijk dezelfde soort auto erbij etc! die man niks van papieren bij zich natuurlijk.. moest ie mee naar bureau, na de ondervraging.. is hij hem meteen gesmeerd! verder niet veels raars aan de man gemerkt.. dus gingen ze zoeken naar het kenteken waardoor ze bij ons uitkwamen..
zij naar ons toegekomen.. wilde ze ons ondervragen, ze dachten dus dat wij de "dieven" waren, maar naar goed uitleggen zijn ze er dus nu achter dat ze vandaag de echte "dief" hebben laten gaan.. waardoor hij nu dus weer even spoorloos is! 8)

maar was wel leuk.. man aan de deur in uniform :D haha
A to the X

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Haha, zullen ze nu wel balen dat ze 'm hebben laten gaan.
Maar ook balen voor jullie, moet je weer wachten op nieuwe platen...

Tja, nummerborden jatten.
Schijnt een lucratieve bezigheid te zijn voor als je echt een heel triest figuur bent...
Collega kreeg zelfs nog de foto's van hoe "zij" tankte zonder te betalen.
Mijn platen heb ik stevig vastgemaakt, die laat ik niet vastgeklikt zitten.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Dus mensen: iedereen die kentekenplaten van de AX-club gebruikt: laat de kentekenplaten niet alleen maar in de houder geklikt zitten, maar maak ze ook DEGELIJK aan de auto zelf vast (met bijv. popnagels)!!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Mooie domme idioten dat ze naar het adres gaan waar een kenteken geregistreerd staat met het vermoeden daar de dieven te vinden. Vooral als er op dat kenteken al aangifte gedaan is. Maar goed, de politie staat helaas niet bekend als de meest pientere instantie van het land.

Ik heb overigens m'n platen ook vastgepopt.

Post Reply