Skirts

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
pcrodent
Moderator
Moderator

Skirts

Post by pcrodent »

Ik heb dus al zowat anderhalf jaar een setje liggen. Deze vakantie mijn moed bijeengeschraapt en ze wit geschilderd. Met een kwast ja, want spuiten is niet helemaal mijn ding (getuige mijn zwart-witte bumper). En op de dag dat ik ze erop wil gaan plakken (daar was ook al heel wat moed voor nodig) zie ik dat ze veel witter zijn dan de auto zelf. Kleurverschil zat er natuurlijk wel een beetje in, maar met deze mate van kleurverschil had ik ze net zo goed blauw kunnen maken (net zo sjonnie-ig). :(

Dus nu heb ik weer wat keuzes... Of ik ga weer schuren, pak kleurtje Motip 45450, wat ook op de bumper zit, en ik spuit die skirts in het goeie kleurtje wit. Kan ik gelijk de bumper opnieuw doen :?
Ik kan ook deze tegenslag aangrijpen om iets radicalers met de witte te gaan doen. Beetje vergelijkbaar met de eend, maar een ander thema. Misschien opzichtig, misschien niet... Maar ik heb nog niet heel veel goeie idee?n daarvoor.
Of ik kan de hele auto, incl. skirts laten spuiten. Want op andere plaatsen is de lak ook al niet geweldig meer, en dan kan ie wat dat betreft weer een tijdje mee.

Maar voor nu ben ik gewoon gefrustreerd dat die skirts me weer tegenwerken. Of dat ik mezelf tegenwerk...
Kijk uit, een Cactussssss

MrBBQ
AX Master
AX Master

Balen zeg.....

Post by MrBBQ »

Dat is balen zeg, maar ik zie jouw ook niet in een sjohnie auto rijden.
Misschien volgende keer toch laten spuiten door een prof bedrijfje..

Succes ...

gr Mr Dean :lol: 8)
Saxo style is sexy style....

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Nouja als je een goeie en betaalbare spuiter weet (die evt de hele auto wil doen) let me know... Ik overweeg het inmiddels serieus. Tja of ik ga weer een paar middagen met Motip aan de slag.
Kijk uit, een Cactussssss

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

tja vanaf welk bedrag is zoiets "betaalbaar"
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Daar ben ik me nog op aan het beraden :D