Beste forumers,
We zijn met onze AX 1.4 D First naar Frankrijk geweest en na de terugreis kreeg ik (onder)rugpijn, die nu steeds terugkeert ook bij kortere ritten. Vraagje is dus: weet iemand wat voor voorstoel(en) ik het beste zou kunnen monteren? Zijn er verschillende soorten stoelen geleverd in de standaard-AX'en? Zijn 106-stoelen beter (passen ook, las ik hier ergens)?
O ja, als iemand een goede, geschikte stoel (of twee) heeft, laat maar weten
Liefst omgeving Groningen of Steenwijk Ben benieuwd naar reacties, 't is een heerlijke wagen verder dus ben niet van plan om 'm weg te doen
Groet!
AX 1.4 D wit 3d 1995 JX-VD-49
AX 1.1 TE 5d 1989 XS-29-VH
Ami 6 break wit 1969 AM-00-01
Ik ben van First-interieur overgestapt naar een Volcane interieur en ik heb geen last meer van rugpijn. Er zijn ook goede ervaringen met andere interieurtjes
Ps. je zou de sloop in steenwijk eens in de gaten kunnen houden, daar komt het interieur van mij ook vandaan. Anders ff bleucalou pb'en, die kan je in contact brengen met robert. Hij heeft nog een aantal verschillende interieurtjes in de verkoop.
Ik heb weer prima ervaringen met het GT interieur en de stoelen van de AX plaisir.
Voorstoelen van een 106, ook de tweede serie kun je zo overschroeven.
En let ook op je houding; als je langdurig onderuit gezakt zit krijg je op elke stoel pijn in je onderrug.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ja dat 106 stoelen is echt een aanrader als je last hebt van rug!!!!!! Zit echt vele malen lekkerder dan volcane stoelen of wat dan ook en is ook nog stukkie lager zoal Mark ook zei..
Ik zou zeggen, zoek t op marktplaats.. Volgens mij staat er een 106 intrieur te koop bij plaats Putten.. voor 75 euries een koopje volgens mij!!
Klinkt heel bekend allemaal ... ook 1m91 ... ook last van mijn onderrug van een First-interieur!
Sinds ik de stoelen van een 106 Rallye heb echt nergens last meer van!!!
(Ze zijn trouwens niet alleen veel comfortabeler, maar kunnen ook net iets verder naar achteren en zitten iets lager, waardoor je net een paar cm meer been en hoofdruimte hebt.)
De 106 Rallye, XSI, GTI 16V en Sport zijn iets wat anders en dus beter dan gewone stoelen van gewone 106 modellen geloof ik.. Mocht ik mis hebben, corrigeren!! Natuurlijk is bijv 106 rallye stoelen veeeeel beter dan first stoelen!!
IK heb enigzins hetzelfde probleem met de 1.4i TGS. Ik merk ook vaak bij langere ritten wat pijn in mijn onderrug.. Dus toch maar eens gaan zoeken naar 106 / saxo / ax GT stoelen.
En idd welk jaar moet de donor zijn voor een ax uit 93
Vanmorgen in Rotterdam een 106 Rallye gespot (stond geparkeerd).
Ben toch maar ff uitgestapt om te spieken wat voor stoelen daar nu eigenlijk in zitten. Man, dat zijn zo'n beetje kuipstoelen!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Vanmorgen in Rotterdam een 106 Rallye gespot (stond geparkeerd).
Ben toch maar ff uitgestapt om te spieken wat voor stoelen daar nu eigenlijk in zitten. Man, dat zijn zo'n beetje kuipstoelen!
En dat heb ik ook zoiets in mn volcane t Zit werkelijk ***** heerlijk en eindeloos pijnloos