Ik hoor iedereen steeds spreken over drie temp. sensors.
1. onderaan het thermostaathuis (die heb ik al vervangen)
2. voor de aansturing van je fan (boeit me niet, die doet het)
3. eentje op het motorblok
de derde mis ik volgens mij bij de GT. tis een kdy blokje met bosch 2.2 injectie.
Voor degenen die denken, volgens mij kijk je scheef, bij de rode ax zit ie wel en daar kan ik hem ook vinden. Van dezelfde plaats bij de zwarte ff foto's geschoten maar daar zit ie niet.
Hoe kan dit????
Iemand een idee?
Mis ik een temperatuur sensor?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
1.0i en 1.1i blok:
Links is de stekker zichtbaar (Groen) van de sensor voor de ECU, rechts (in blauw) de stekker voor het dashboard.
(Zie sensoren FAQ. )
't Zou bij jouw GT dus zo kunnen zijn dat, vanwege het ontbreken van een ECU (anders zou het een GTi geweest zijn!), de blauwe sensor voor lampje en meter in 't dash niet in 't blok zit, maar op je thermostaathuis, op de plaats waar bij ECU-geregelde motoren de sensor voor de ECU zit.
Geen ECU is dus geen derde specifieke sensor nodig.
Links is de stekker zichtbaar (Groen) van de sensor voor de ECU, rechts (in blauw) de stekker voor het dashboard.
(Zie sensoren FAQ. )
't Zou bij jouw GT dus zo kunnen zijn dat, vanwege het ontbreken van een ECU (anders zou het een GTi geweest zijn!), de blauwe sensor voor lampje en meter in 't dash niet in 't blok zit, maar op je thermostaathuis, op de plaats waar bij ECU-geregelde motoren de sensor voor de ECU zit.
Geen ECU is dus geen derde specifieke sensor nodig.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Spaster Mammer