Wat iedereen nou te miepen heeft over dat werk. Je kan toch twee vakantiedaagjes opnemen. In de meeste gevallen zelf maar 1!! Bij mij geen probleem. Houdt zelfs in dat de baas aan de bak moet, want ons barkaboutertje is ook op vakantie!!
MNM(tm) wrote:Heb na dat weekend 3 weken vrij, dus eigenlijk mag ik niet ontbreken.
Maarreh, 'k heb geen tent?!
Overigens zou het dan voor mij worden: BBQ-Camp-Auto-(tent)
tent kan vast wel voor je geregeld worden
niet karten?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MNM houdt liever z'n rug heel vrees ik. MNM: Jas met rockwoolvulling biedt misschien soelaas?
overdrijven is ook een vak. Ik had helemaal geen last van mn rug na half uur karten hoor. En ik heb een slechte rug!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:vermoedelijk kan ik een dienst omdraaien, en zodoende bij BBQ aanwezig zijn, incl overnachten, dit laat ik vroegtijdig weten.
zodoende zullen DuFF en Sarah aanwezig zijn... bij de BBQ en kramperen
to be continued.
Ik zet je er gewoon bij goed!
Als het niet kan streep ik gewoon weer door
En duffff, waarom niet gezellie mee karten?
Kom op mensjes, anders moeten ik en rogier als enige 2 langzamde rijders tegen al die idioten
je kan met karten wel eens wat blauwe plekjes ofzo oplopen hoor, das voor mij ongeveer standaard. En tsja, af en toe kan je je flink bezeren, ze hebben in de bar gelukkig lekkere Hertog Jan biertjes om de pijn te verzachten. LET OP TROUWENS: JE KAN BIJ DE BAR ALLEEN BETALEN MET EEN SOORT LE FABRIQUE CHIPKNIP, DIE KAN JE GRATIS HALEN BIJ DE RECEPTIE
Browny wrote:je kan met karten wel eens wat blauwe plekjes ofzo oplopen hoor, das voor mij ongeveer standaard. En tsja, af en toe kan je je flink bezeren, ze hebben in de bar gelukkig lekkere Hertog Jan biertjes om de pijn te verzachten. LET OP TROUWENS: JE KAN BIJ DE BAR ALLEEN BETALEN MET EEN SOORT LE FABRIQUE CHIPKNIP, DIE KAN JE GRATIS HALEN BIJ DE RECEPTIE
Daar sluit ik me bij aan, iedereen krijgen dat na karten.. Das niet vreemd, na paar dagen gaat t weer over. Echt moeite waard.. Volgens mij hebben ze daar in Fabrique een enige geveerde karts, zal dus wel beetje minder stuiteren
MNM houdt liever z'n rug heel vrees ik. MNM: Jas met rockwoolvulling biedt misschien soelaas?
overdrijven is ook een vak. Ik had helemaal geen last van mn rug na half uur karten hoor. En ik heb een slechte rug!
[foute opmerking modus]
Euh... misschien dat jij ook wat meer vet op je lijf hebt?
[/foute opmerking modus]
Enieweej, Kevin heeft gelijk. En behalve m'n rug wil ik ook graag m'n knie?n en heupen nog heel houden.
Trouwens, ik heb ALTIJD ruzie met 3-punts slipkoppelingen!
(Grijpen veel te traag aan of happen als een idioot!)
@CitroCin: dat zou echt geweldig zijn! (Zijn jullie w??r mijn redders! )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
[foute opmerking modus]
Euh... misschien dat jij ook wat meer vet op je lijf hebt?
[/foute opmerking modus]
hahahaha nou, nee hoor Ik weet hoe jij eruit ziet maar nee, vet heb ik niet
Nah ik weet niet hoor, rijden jullie dan allemaal zo belachelijk hard? marc was ook gebroken maja, die had de bandenstapel van dichtbij gezien
mannen kunnen natuurlijk niet gewoon rustig rondjes rijden maar moeten perse gaan botsen en uiterste opzoeken en banden stapels bekijken
foei! beetje zeggen dat romy dik is!
valt best mee hoor, de weegschaal gaf het nog aan
*ontvangt klap*
mnmafiuadsfmmnasdfnasd (met gebroken kaak)
vertaling:
nee van het vet zal het niet gekomen zijn! eerder van het paardrijden, bepaalde spieren zijn dan al wat meer getrained, ik heb flink sterke onderarmen maar ik had toch echt kramp van het sturen.. romy niet..
q01z wrote:foei! beetje zeggen dat romy dik is!
valt best mee hoor, de weegschaal gaf het nog aan
*ontvangt klap*
mnmafiuadsfmmnasdfnasd (met gebroken kaak)
vertaling:
nee van het vet zal het niet gekomen zijn! eerder van het paardrijden, bepaalde spieren zijn dan al wat meer getrained, ik heb flink sterke onderarmen maar ik had toch echt kramp van het sturen.. romy niet..
*geeft klap*
ik blijf jullie mietjes vinden! mannen van tegenwoordig kunnen ook helemaaal niets meer hebben
daarom ga ik alleen naar de BBQ, om dat vet wat op te bouwen, zodat ik volgend jaar wel kan karten
nee grapje, de BBQ lijkt me veel gezelliger, met camperen, ik heb kunnen ruilen met een collega en zaterdag ben ik present @ BBQ + overnachten, tentje moet ik ff naar zoeken maar heb ik nog wel ergens