Heb ik gisteravond bij Robert de veerpoten (incl. remmerij) en achteras van de sport opgehaald, vandaag vrij genomen om ze er onder te zetten, drink nog een kop koffie, kijk alles hier op het forum nog eens na en begin dan vol enthousiasme.
Probleem 1. de sensorkabeltjes van de remmen zijn afgeknipt bij een van de twee poten, geen probleem die dingen heb ik nog dus effe netjes een nieuw verbindinkje gemaakt en ik kon weer verder.
Probleem 2. Krijg met geen mogelijkheid de aandrijfasmoer los, kan mijn dop 30 niet vinden en nadat ik een half uur heb lopen zoeken en eindelijk weer verder kan verander ik het stukje wat in de dop gaat tot een wokkel. GVD eerst maar naar de Praxis om daar een hefboomding te gaan halen waarover Joost het in een of andere thread het hier op het forum over had. Moet zeggen, toen ik thuiskwam had ik ze echt binnen 5 minuten los.
http://www.es-international.nl/TOOLS/au ... ecia50.jpg
Probleem 3. en daar ben ik nu nog steeds, heb alles er netjes onder uit gekregen. Even vergeten dat je niet aan de aandrijfas moet trekken omdat je vrouw anders begint te mauwen over olie op de oprit, maar verder geen echte problemen. Totdat ik probeerde om de fuseepen(weet niet precies de naam) weer terug te krijgen. Krijg dit echt met geen mogelijkheid voor elkaar. Nu heb ik net gelezen dat er mensen zijn geweest die de lipjes wat verder uit elkaar hebben geslagen dmv een schroevendraaier/breekijzer. En dat heb ik net dan nog wel even geprobeerd. Ondertussen is het echter ook nog gaan regenen en ben ik voor de tweede keer vandaag drijfnat. Ik heb het dus helemaal gehad voor vandaag.

Hoop dat het morgen beter gaat, heb morgen ook nog vrij maar was eigenlijk van plan om wat andere dingen te gaan doen. Weg vrije dag