volgens mij is tie wel total loss
Gelukkig ben ik er zelf goed afgekomen, ga maar op zoek naar wat anders..
Moderators: Rock's, webmasters
Henk-1970 wrote:Het is afgelopen vrijdag gebeurd, even met de gedachten er niet bij, ik reed op een landweg waar na een flauwe bocht een smalle brug is, normaal geen enkel probleem maar nu reed er toevallig een ford focus![]()
![]()
![]()
heb nog maximaal geremd maar dat mocht niet baten![]()
gigantische klap gemaakt, maar ik ben er af gekomen met een bult op mijn hoofd, een paar gekneusde ribben en een dikke knie...
en natuurlijk mega spierpijn op elk denkbare plek.
maar goed, ik ben er nog, en de andere bestuurder is er ook goed afgekomen.
nu alleen even een ander vervoermiddel op zoeken
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
They all do that... daar is ie op gemaakt. Tijdje terug eens wat oude crashtests zitten bekijken... Spijtig te zeggen dat bij een harde frontale klapper in een AX je benen de sjaak zijn, maar de kans dat je het overleeft is vrij groot schijnt.Drake wrote:Btw het valt mij op dat het ding exact hetzelfde is ingedeukt/tordeerd als de furio was.
Neuh, van mij niet wat Opel betreft.Henri106 wrote:wat is dat nou voor een achterlijke reactieKoen NL wrote:Zeker tegen een Sl*pel aangezeten?
Echt zonde van je AXje. Die van mij zag er vanmiddag ook bijna zo uit (dankzij een Sl*pel), kon nog net op tijd remmenbeetje respect voor een ander merk is er niet zeker