Effe een heuglijke nieuws: mn motorkap met booskijkers en happer is PRACHTIG gespoten!!! Ben erg blij mee. Ik had er 136 euro voor neergeteld, zoveel is t toch niet
Edit, is nu eindlijk erop.. Live te zien bij meeting 12 aug
Last edited by peetjuun on ThuAug09, 2007 10:13:31 PM, edited 1 time in total.
moet je ook met z'n 2?n doen, deed t ook samen met m'n pa.
je houd de motorkap erboven met zn'2en, dan steek je dat stangetje in het midden erin als 'back-up' voor steun en dat ie redelijk op z'n plek blijft, dan draai je aan jouw kant 1 boutje erin. dan loop je naar de andere kant, draai je er daar 1 in. dan weer je eigen kant, dan draai je die vast, dan aan de andere kant laatste boutje en die vastdraaien, en dan voorzichtig laten zakken en kijken of ie goed sluit
Vind k zelf ook erg mooi uitzien.. proficiat marc!! Je had t zelf gedaan he.. Wil graag stukje gaas bij uiteinde van luchthapper plaatsen.. ziet wat racy uit en is handig om 'iets' tegen te houden..
oja die kleine naadje bij booskijker is nu niet meer te zien
Klopt, hij wordt nl volgende week wss verlaagd.. Dat laat ik doen door een garage, heb nog smiddags met aardige monteur gesproken en hij denkt t wel te lukken.. Die torsiestaven 2 tandjes lager wordt zker een taaie klussie, maar proberen is waard..
Heeft iemand er ervaring mee, die torsiestaven achterin?? Die 4 cm lijkt me wel weinig..
Jaja die Arndt Tunings gaat natuurlijk eruit als ie verlaagd is, en maakt plaats voor een .... dat zeg ik nog niet
Stuntmannetje wrote:Laat je het door Rabbi doen, zo ja dan heb ik nog wel een beschrijving voor hem met plaatjes.
Kan ik hem nog een beetje plagen.
Ja, da's een garage die 10 sec loopafstand van je werk is.. Had ook uitlaat laten monteren daar, dus nu verlagen.. Beschrijving?? Plaatjes?? Plagen?? Wat bdoel je ermee stuntmannetje??
Rock's wrote:ff een tip... hierdoor kan je de monteur een uurtje frustraties weg nemen...en het kan net het verschil zijn dat het wel of niet gaat lukken...
Spuit het torsiestaaf gedeelte even dagelijks in met WD-40 !!!
de arndts kan je houden hoor.... mogelijk loopt het niet aan !!... tenzij je wat mooiers hebt gevonden
Thx voor tip Waar moet ik die torsiestaven precies inspuiten?? Rondom, of binnenste?? Ik ben t nog aan dubben wat t wordt tussen Arndt of stalen velgen.. (natuurlijk verbreed en in andere kleur gespoten)
Zo, nu heb ik eindelijk weer ns tijd om foto te maken van sportuitlaatje Is wel igg raar dat ene pijpje vies is en andere pijp niet.. kijk goed nar foto.. Maar ach, die maakt een lekkere brom en mooi voor sier
Heb vanmiddag volcane weggebracht bij garage, en over 3 dagen haal k hem weer VERLAAGD op.. Hopelijk gaat t wat beter uitzien en laag genoeg..
@Duff, ik weet dat je een volcane heeft gehad, dus je hebt zker ervaring mee.. Waren die torsiestaven goed te verstellen?? Ach bij normaal rijgedrag en drempels rustig nemen gaat tie toch niet aanl*pen of wel?
Anders haal ik die Arndts eraf, en andere setje gaan erin.. Tot hoe breed gaat die pas niet aanlopen???
Aanlopen is een kwestie van proberen, en niet elke volcane heeft dezelfde hoeveelheid roest bij de torsieas dus hoe makkelijk ze losgaan is echt verschillend per ax.