DuFF wrote:waar besteld, hoe duur, please pb me even wat info
alhoewel ik 30 km/h al genoeg vind klinkt dit ook grappig gewoon 1:10 basis toch??? omdat ik namelijk de Pantera deTomaso kap erop wil doen
gekocht bij quartel in hoogvliet!
Niet bij de Hoogvliet in Quartel?
Ontopic: Stoere dingetjes, en die Italiaanse volbloed, begrijp ik... maar waarom een Opel? Niets (ok, niet veel) ten nadele van het merk, maar van jou had ik het niet verwacht
DuFF wrote:waar besteld, hoe duur, please pb me even wat info
alhoewel ik 30 km/h al genoeg vind klinkt dit ook grappig gewoon 1:10 basis toch??? omdat ik namelijk de Pantera deTomaso kap erop wil doen
gekocht bij quartel in hoogvliet!
Niet bij de Hoogvliet in Quartel?
Ontopic: Stoere dingetjes, en die Italiaanse volbloed, begrijp ik... maar waarom een Opel? Niets (ok, niet veel) ten nadele van het merk, maar van jou had ik het niet verwacht
Duitse degelijkheid, mijne rijdt teminste!!
Serieus, ze hadden maar 2 kappen voorradig bij dit setje, en wat maakt de kap verder uit? Die leeft toch niet langer dan paar dagen; heb hem vandaag al 3 op zn kop gehad en 1x klem onder de AX :P Dus morgen meteen maar andere kap halen (ik wil een Shelby of een Mustang) met deze kap oefenen en dan zien we wel weer verder
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:oke ik begrijp nu dat ze brandstof aangevoerd zijn... dat is niet mijn ding, ik zoek elektro-wagentjes
er is een elektro-wagentje 1:10 die menig brandstof-auto's bij kan houden met een top van 65/70 .... maar die kost dan ook weer meer dan een brandstof-autotje.
Die zijn idd super
Ik rij zelf al heel lang met 1:10 wagens heb alleen maar elektro monsters op 1 HPI Savage 5,2 CC na dan (heerlijk raggen).
Rij met TT-01 volledig allu met een 17X3 Corally hand gewikkeld, wat TA-0F pro's (ook volledig Alu en Carbon) nog een TA-05F PRO en het leukste een Yokomo MR-4TC met een Novak GTB 3.5 Brushless motor en een 4000 Nicad accu. Tot nu toe nog geen enkele nitro tegen gekomen die dat maar een klein beetje bij houdt !
Leuke dingen dus .
Die ferarri en die opel, ook nog een foto zonder kap ? van het chassis dus ? (het belangrijkste ).
Klemrijden gebeurd net zo hard met elec, had namelijk te maken met het feit dat je als ie op je afkomt de andere kant op moet sturen
Elec kan vast net zo snel zijn maar voor mijn beleving wou ik gewoon een carb verbrandingsmotortje. En ik zie de voordelen van nitro wel in
Overigens zijn de ferrari en opel onder de kap het zelfde
En die van mij is al uit elkaar geweest omdat ie zo ontzettend ranzig/zanderig was.. : motortje:
bijna leeg zandbak chassis:
Tis nog een plastic chassis, we wouden eerst even goedkoop proberen of deze hobby wel wat voor ons is, maar het ziet er naar uit dat we het wel vol blijven houden!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mijn ervaring met deze dingen is dat verbrandingsmotoren n??it zo snel zijn als elektrisch kan zijn, puur omdat elektrisch vanaf 1 toeren per minuut in theorie z'n maximum koppel al heeft.
De topsnelheid van verbrandingsmotoren ligt meestal wel hoger, en dat is omdat er op zo'n klein ding vaak genoeg ruimte is om een 10 of zelfs 15cc motortje te monteren en je daar met een beetje prutsen toch aardig hard mee richting 7 pk kan gaan. We hebben lang geleden ooit een sprintje gedaan tussen een 600cc motor en zo'n 15cc gebakje. De op afstand bestuurbare auto was sneller
verbranding is goedkoper snel zegmaar. Elec heb je uiteraard ook snelle motortjes, maar die kosten VEEEEEL. Snelle nitro motortjes kosten vrij weinig.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
TwoTone wrote:Misschien zijn er voor de Kyosho ook 2 bakjes te koop?
die zijn er, hoeft overigens niet van kyosho te zijn Maar ik vind ze zo voorlopig al snel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Echte verlagingsveren eronder! Die idiote afgezaagde veer er onder uit. Hij heeft wel nog een doel, namelijk cupje rollend de sloop op krijgen....
Bezig erop te zetten:
en eronder:
Verder voor het eerst in mijn leven iets geplakt, namelijk mn RC autotje Ik verveelde me en folie in overvloed dus ik dacht, ach, we plakken hem gewoon, tis maar een slopel. Zoiezo had ie al best flink schade
eerst gestript
Eerste folie laagjes.
Ohja, dat plakken is best een vak apart!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Er is nog niets gebeurt aan mn auto, maar ik wou even mijn wie-wie redden van de 2de pagina :P
Sinds de rctjes eruit zijn gehaald (A)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ja haha, je zou denken dat ik wel wat te doen zou hebben (A)
Wel nieuws,
Woensdag, moet de ZT 42 XJ voor de APK!!!!
edit, de blauwe dus en ik ga hem ' gewoon' naar de Citroën dealer brengen... Daar komt die rode nu ook al 20 jaar voor APK dus....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:ik zou mezelf even niet iets kunnen voorstellen waarom die afgekeurd zou kunnen worden.
ik zou zeggen dat ie er zonder problemen doorheen komt (mischien iets kleins dat net vernieuwd moet worden ofzo)
komt er tijdelijk de originele uitlaat onder? of laat je de bromvlieg eronder?
duuuurde even, want forum had probjes maar
hij is in eerste instantie afgekeurd op lekkende uitlaat (andere dan bromvlieg) en remverschil achter en een lijst zeik puntjes
Wat aan gedaan, nieuwe middenpijp voor bromvlieg laten lassen, met katalysator en een mooie s pijp die wel door mn benzine tank kan. Hij maakt nu wel nog meer herrie, dus ik denk dat ik die demper maar moet vullen met spul...
En hij staat nu dan bij de apk surinamer die heb hopelijk goed gaat keuren. Enige puntje wat nog moest was de ashoes die vet lekt maar niet stuk of verkeerd gemonteerd zit. Dat konnie wel kitten... ben benieuwd!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
goedzo grietje!
en dat zonder er ook maar 'iets' aan te doen..
alhoewel, uitlaat laten verlassen.. achterlichten 'iets vaster' gezet.. massadraadjes gecontroleerd.. remmerij even schoongemaakt.. ennn niet te vergeten, een stukkie plastic om je wielkasten!
die foto moet hier wel hoor!
Heej, als je uitlaatdemper wilt vullen kun je het beste van dat spul nemen wat of ze bij een motorcrosszaak verkopen, dat dempt het best en gaat het langste mee, glaswol en steenwol is na een week alweer opgefikt.