Inwendig was de demper gescheurd..... hield een klein beetje in, maar op een gegeven moment een grote knal waarna een een grote prop dempingsmeteriaal uit kwam....
eh, misschien wel, proberen kost weinig tijd en kan zeker geen kwaad.
Musketier setje wil ik eerst opknappen voordat die eronder gaat en das wel iets meer monteer en demonteer werk.
eh, misschien wel, proberen kost weinig tijd en kan zeker geen kwaad.
Musketier setje wil ik eerst opknappen voordat die eronder gaat en das wel iets meer monteer en demonteer werk.
Mocht je er 1 nodig hebben dan hoor ik het wel,...... ik heb een lenertje, en een weggevertje (klein lekkie) liggen...
Kep ook nog een blok staan die makkelijk te bestuderen is (mogelijk kom je nog een sensor of weet ik wat tegen)
idd, ik wou net zeggen, maar het kan idd wel .. wij kwamen er achter door dat de ( nieuwe) middendemper helemaal paarsig was geworden.. een teken dat die demper goed heet was geweest dus daar zou je ook naar kunnen kijken
Joost wrote:een ijzertje om de achteras en om de middenpijp en je kan het zonder ook proberen
ik denk niet dat de buren dat op prijs stellen, tis niet zo dat ik binnen 1 minuut doorheb of de ax lekker loopt, moet toch wel een klein rondje rijden van 5 a 10 minuten door de wijk.