AX 1.1 i 1994 kop-staart botsing
Moderators: Rock's, webmasters
Tja, de bestuurderskant was ook kapot. Maar, ik ben vanmiddag met m'n chicky naar de sloop geweest. Ik heb daar het volgende gehaald:
Wie dit geen koopje vindt, mag mijn onderdelen voortaan zoeken en kopen. (Ik betaal)
Alles, zonder roest. Glimmend en wel, met een beetje alg.
Vandaag heb ik veel erop gezet. Ook veel uitgedeukt. Met z'n 5'en toch een h??l eind opgeschoten.
FOTO'S?? Nou, vooruit dan. Komt'ie!!

- Bumper (wit)
- Twee koplampen
- Moterkap (wit)
- Zijscherm (wit)
- Knipperlicht (wit)
- Werkende radiateur (niet nieuw, wel h??l)
- Plastic kap (komt tussen de radiateur en de bumper)
- Achterspoiler (voor mijn eigen AX)
Wie dit geen koopje vindt, mag mijn onderdelen voortaan zoeken en kopen. (Ik betaal)
Alles, zonder roest. Glimmend en wel, met een beetje alg.
Vandaag heb ik veel erop gezet. Ook veel uitgedeukt. Met z'n 5'en toch een h??l eind opgeschoten.
FOTO'S?? Nou, vooruit dan. Komt'ie!!
Onderhandelen? Nou ja, misschien een beetje. Gevraagd om een hele mooie prijs. Zoals ik al zei, is mijn chicky (waarvan de auto dus is) meegeweest naar de sloop en volgens mij houdt die vent wel van mooie vrouwtjes!!
Dus, goed geregeld. En euhh.. Die AX wordt wel weer een APK-bak, hoop ik.
Mensen toch bedankt voor alle hulp en reacties. Er komen nog foto's van het project, dus houdt dit onderwerp in de gaten/deuken.
Dus, goed geregeld. En euhh.. Die AX wordt wel weer een APK-bak, hoop ik.
Mensen toch bedankt voor alle hulp en reacties. Er komen nog foto's van het project, dus houdt dit onderwerp in de gaten/deuken.
-
- AX liefhebber
Nou nou ik dacht dat ik snel was maar er zijn er meerpeter wrote:Naar welke sloop ben je geweest? Marum ligt voor mij ook nog wel een beetje in de buurt, en dit zijn leuke prijsjes natuurlijk

Dus je zou wel bij een sloper in Hoogkerk zijn geweest

IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
-
- Beginnend AX liefhebber