gistermiddag wou mijn ax niet starten. dus met veel moeite hebben we de ax aangesleept dit lukte ook niet in 1x maar bij de 3x wel. daarna deed de auto het weer gewoon.
gisteravond viel de auto tijdens het rijden in eens uit en wou hij ook niet weer starten. aanslepen lukt ook niet meer.
vanochtend heb ik de auto nog 1x kunnen starten en deed hij het ongeveer 10 tellen waarna hij weer afsloeg en starten lukt nu ook niet meer.
weet een van jullie wat het is en wat ik er aan zou kunnen doen?
alvast bedankt voor jullie hulp.
uitvallen tijdens rijden
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
-
- Beginnend AX liefhebber
na wat zoeken zijn we er achter gekomen dat ie geen vonk had en geen benzine kreeg.
toen hebben we dit dingetje gekoelt
en daarna deed hij het weer.
dus ik heb een andere op de sloop opgehaald en is mijn ax weer klaar.
toch bedankt frankus3 ik had de zekeringen nog wel nagekeken, maar die waren allemaal goed.
toen hebben we dit dingetje gekoelt
en daarna deed hij het weer.
dus ik heb een andere op de sloop opgehaald en is mijn ax weer klaar.
toch bedankt frankus3 ik had de zekeringen nog wel nagekeken, maar die waren allemaal goed.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
Waarschijnlijk bij een GTI. GTI heeft een andere module, en stuurt 2 bougies per keer (tegelijkertijd) aan.TTF wrote:klopt, alhoewel ik mee heb gemaakt dat de helft van de disbobine werd uitgeschakelt door de onstekingsmodule..kevin.broke wrote:ontstekingsmodule! komt vaak voor. meestal loopt ie dan in 1x helemaal niet meer.
oftewel nog maar 2 cilinders kregen vonkjes