Kartmeeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Kartmeeting

Post by grietje »

Ten eerste

Als we gaan karten, willen we dan gewoon met zn alle vrij rijden, dat de baan NIET voor ons alleen gereserveerd is, en we waarsch niet heel veel per persoon betalen (hangt sterk van de kartbaan af, prijzen zijn meestal 12-14 euro per heat (heat is meestal 15 minuten)

Of is het leuker/beter om de baan ' te huren' en een ' officieel' wedstrijdje te rijden. Bij de meeste kartbanen met plaastingsheats, vervolgens 1 of meerdere wedstrijd heats en met prijzen e.d. Dit kost meestal zo 50-60 euro per persoon met prijzen en drankjes.

Ik dacht zelf wel aan het laatste, dat lijkt mij leuker, maar misschien zijn de menigen hier over verdeelt:P
Last edited by grietje on ThuAug16, 2007 11:08:40 AM, edited 4 times in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

grietje wrote:frikandellen meeting :D

of kart meeting
wat ik best wou organiseren maar dan wil ik wel een erkende functie; daar is t bestuur het vast niet mee eens

Flevoland is overigens voor de meeste ook niet dichtbij! De meeste wonen toch wel in randstad gebied (r'dam, den haag, weet ik t ;) )
Er is overigens een site waarbij je je als club kan aanmelden en dan elk lid kan aangeven waar die woont en dan kan je zo zien hoe de spreiding is ;) haha.
Frikandellenmeeting lijkt me leuk. En een vrouw in het bestuur? Wrom niet. Flevoland is voor de Randstadters nog steeds dichterbij als voor mij. Feit is dat het mooi centraal ligt. Zo kom je mekaar een beetje tegemoet.

Trouwens Romy, mijn stem heb je voor een bestuursfunctie-----> nu als de donder het karten regelen, want dat lijkt me ook wel gaaf! :P :lol:
ImageImage

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

of een meeting in de belgische ardennen,

daar kun je supergoed outdoor karten ! met zeer rappe kartjes :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

...en onder karts versta je die kleine opgefokte karretjes ?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Ik stem ook voor grietje, dus ben voor kartmeeting!!!! Ben echt o zo verzot op :P Mischien bij kartbaan in Utrecht (Fabrique ofzo)..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

peetjuun wrote:Ik stem ook voor grietje, dus ben voor kartmeeting!!!! Ben echt o zo verzot op :P Mischien bij kartbaan in Utrecht (Fabrique ofzo)..
het zal iig wel iets centraals moeten zijn qua plaats
Kart meeting is wel te regelen, maar

1. Het zal natuurlijk wel voor ieder meerijdend lid geld kosten
2. We moeten een groot genoege groep bij elkaar kunnen krijgen
3 er moet een indoor baan zijn die groepen doet (want met vreemde racen is niet leuk, we moeten wel een wedstrijdje kunnen doen)

Wat dan haalbaar is is meestal inrijden, en dan snelste tijd neerzetten voor startplaatsen
en dan een race.

Dat is al ' duur' genoeg, dus meer zal niet haalbaar zijn .Daarna kunnen we uiteraard nog wat gaan drinken en over axen praten.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Yeaaaah heel goed idee!! Hoop dat bij kartbaan wel een groot parkeerterrein heeft buiten.. 8) Ach, kijk niet zo naar meer of minder cent om, karten is echt gaaaf en je krijgt echt plezier en gezelligheid ervoor..!! :P
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Jawel, maar je moet er wel mintens 12 bij elkaar krijgen die het er voor over hebben


Ik heb even gezocht,
indoor kartbanen met arrangamenten die ongeveer in midden nederland liggen :

Huizen, Coronel Karting. baan is 520 meter en van asfalt

Utrecht, De Fabrique, baan is 950 en van asfalt

Mijdrecht, Michael Bleekemolen Indoor Circuits, baan is 900 en van beton &hout

Den Haag, De Uithof Indoor Kartracing, baan is 875 en van asfalt

Poeldijk, Van der ende, baan is 1200 en van asfalt

Zwanenburg, Silverstone Indoorkarting, baan is 550 en van beton&hout

Harderwijk, harder's plaza, baan is 400 meter en van asfalt

Arkel, Holland Indoor Karting Special Events B.V, 600 meter en beton&hout

Prijzen zal ik even opzoeken,
maar, asfalt of beton/hout, en tot welk bedrag is ' te doen' ?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Oja, die banen zijn voor stuk leuk, maar meer info, niveau en ranglijst (schattend) van kartbanen

http://www.kartpagina.nl/default.aspx?PaginaId=1

en klik vervolgens op 'ranglijst' :wink:

De kartbanen in Dordrecht en Poeldijk zijn echt een aanraders!!!!
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

grietje wrote:
Harderwijk, harder's plaza, baan is 400 meter en van asfalt
Geen idee hoe de baan is (nog nooit hier gekart :oops: ) maar Harderwijk ligt redelijk centraal in NL, en, misschien wel veel belangrijker, er is mega veel parkeerruimte :lol:
Image Image Image

frankus3
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 94
Joined: SunJul22, 2007 10:52:08 AM
Location: Capelle aan den IJssel
Contact:

Post by frankus3 »

Jaja, karten is wel ok? hoor!

Enne tot welk bedrag.............. tja voor een tientje zit je nergens h??! :lol:
Ik neem aan dat iedereen wel weet dat je op ongeveer ?50,- moet rekenen.
Als je in Dordrecht gaat, kun je naderhand nog Chinezen daar. :occasion5:
Beter ??n vogel in de hand, dan geen hand! ;-)

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Enschede Coronel Karting Baan is 800 meter en van asfalt
ImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

citrofreak wrote:Enschede Coronel Karting Baan is 800 meter en van asfalt
Mjaw, Enschede is uhm, te ver weg ;) Maar wil hem er wel bij zetten.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Lovely Linda
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: SunSep17, 2006 5:55:02 PM
Location: Delft
Contact:

Post by Lovely Linda »

Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ja of natuurlijk vrij rijden op zandvoort ofzo 8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Jaaaaah!!

Karten, dan ben ik er zeker bij!

DeFabrique in Utrecht ben ik ooit eens geweest, jaar of vier terug. Was volgens mij wel een mooie baan.

Huizen ken ik uit mijn hoofd, dus dat is dan niet leuk voor jullie :wink:
(+ waarschijnlijk ben ik veruit het lichtst :twisted: )

Huizen hebben ze in de vakantie volgens mij een actie, onbeperkt karten voor 30 euro oid. Als je dan met een groepje van 10 bent ofzo dan heb je de baan toch wel praktisch voor jezelf.

Denk dat ik een maatje van me ook wel mee kan nemen, is ook wel eens naar nieuwegein geweest en heeft een AX GTI gehad. Is ook best wel kartfreak. Dus dat zijn er dan alvast twee!
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Rob GT wrote:Huizen ken ik uit mijn hoofd, dus dat is dan niet leuk voor jullie :wink:
(+ waarschijnlijk ben ik veruit het lichtst :twisted: )
Kom maar op Rob, dan durf ik ook wel :twisted: Stephan komt daar ook vaak (die gozer met de Saxo VTS 1.4), en een vriendin van me rijdt er helemaal toptijden (hoog 31 - laag 32, als ze er is steevast maand-top 30)

Dus die twee neem ik dan graag ook mee :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Kartmeeting

Post by grietje »

frikandellen meeting :D

of kart meeting
wat ik best wou organiseren maar dan wil ik wel een erkende functie; daar is t bestuur het vast niet mee eens

Flevoland is overigens voor de meeste ook niet dichtbij! De meeste wonen toch wel in randstad gebied (r'dam, den haag, weet ik t ;) )
Er is overigens een site waarbij je je als club kan aanmelden en dan elk lid kan aangeven waar die woont en dan kan je zo zien hoe de spreiding is ;) haha.

Omdat er animo voor leek te zijn, is er misschien het idee een kartmeeting te organiseren. Nu wil ik dit topic gebruiken voor verschillende vraagstukken
Last edited by grietje on WedAug15, 2007 4:21:06 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Even een nieuw topic van gemaakt!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Locked