Hallo!!!!
Dringent hulp nodig!!!
Ik heb How to gedownload! om mijn achterkant te verlagen!!!
Maar hoe halen jullie de torsie as eruit!
Ik snap dat t met een bout is! maar met de hand eruit trekken lijkt me niet handig!!
Gebruiken jullie een soort pulitrekker!???
Hopelijk snel antwoord!!
B.v.d.!!!!!!
Grz Lexie
achteras verlagen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 80
- Joined: SunNov05, 2006 7:28:09 PM
- Location: Etten-Leur
- Contact:
achteras verlagen
In productie! ;p
- Skirtset (Zwart met ronde wielkast)
Nog in ontwikkelling!
- Mistlichten Helder!!!!!
- Licht metalen velgen! (OZ)
- Spoiler (bovenkant) "Wit"
- Kleine Reamstreamer (10cm) "wit"
- Heldere Knipperkapjes (op Frontpaneel)
- Ramen blinderen (achter)
- Skirtset (Zwart met ronde wielkast)
Nog in ontwikkelling!
- Mistlichten Helder!!!!!
- Licht metalen velgen! (OZ)
- Spoiler (bovenkant) "Wit"
- Kleine Reamstreamer (10cm) "wit"
- Heldere Knipperkapjes (op Frontpaneel)
- Ramen blinderen (achter)
Om maar te beginnen. Die torsiestangen zitten vaak (lees bijna altijd) MUURVAST!
Ze kunnen er maar aan 1 kant uit. Trekken gaat je nooit lukken. Je kant beter van de andere kant een goeie bout in de torsiestang draaien. Helemaal erin gaat natuurlijk niet. Dus de ruimte die je over hebt op de bout opvullen met moeren of ringen. Zodat als je gaat rammen je niet op de schroefdraad staat te rammen.
En soms moet je echt LANG en HEEL HARD slaan. Onze bout was plat geslagen.
Ze kunnen er maar aan 1 kant uit. Trekken gaat je nooit lukken. Je kant beter van de andere kant een goeie bout in de torsiestang draaien. Helemaal erin gaat natuurlijk niet. Dus de ruimte die je over hebt op de bout opvullen met moeren of ringen. Zodat als je gaat rammen je niet op de schroefdraad staat te rammen.
En soms moet je echt LANG en HEEL HARD slaan. Onze bout was plat geslagen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Suc6 het kan echt een hel zijn. Ik heb al een keer de grootste moeite gehad om die borgringen erruit te krijgen. En weer terug te krijgen.
Je kan beter van te voren inspuiten met kruipolie. En ook echt harde meppen op het dikke metaal rond de torsiestang geven. Om het een beetje los te schrikken.
Je kan beter van te voren inspuiten met kruipolie. En ook echt harde meppen op het dikke metaal rond de torsiestang geven. Om het een beetje los te schrikken.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 80
- Joined: SunNov05, 2006 7:28:09 PM
- Location: Etten-Leur
- Contact:
Heel erg bedankt!!!
Ben al een uurtje klaar!!!
Viel reuze mee!!!!
Komt omdat deze auto altijd binnen heeft gestaan!!!'
De staven gingen bij 3 klappen al los!!
Thnks he!!!
grz Lexie
Ben al een uurtje klaar!!!
Viel reuze mee!!!!
Komt omdat deze auto altijd binnen heeft gestaan!!!'
De staven gingen bij 3 klappen al los!!
Thnks he!!!
grz Lexie
In productie! ;p
- Skirtset (Zwart met ronde wielkast)
Nog in ontwikkelling!
- Mistlichten Helder!!!!!
- Licht metalen velgen! (OZ)
- Spoiler (bovenkant) "Wit"
- Kleine Reamstreamer (10cm) "wit"
- Heldere Knipperkapjes (op Frontpaneel)
- Ramen blinderen (achter)
- Skirtset (Zwart met ronde wielkast)
Nog in ontwikkelling!
- Mistlichten Helder!!!!!
- Licht metalen velgen! (OZ)
- Spoiler (bovenkant) "Wit"
- Kleine Reamstreamer (10cm) "wit"
- Heldere Knipperkapjes (op Frontpaneel)
- Ramen blinderen (achter)