Welke kleur koplampen?
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Welke kleur koplampen?
Ik ben net naar de Brezan geweest en heb gele koplampen voor de Furio gekocht. (Ik bedoel dan de lampjes zelf heh
) Op mijn blauwe Spotje heb ik van dat namaak Xenon. Lijkt daar erg gaaf op. Wat vinden jullie nou een mooi kleur koplampen?

heb ligt aan kleur van auto gestemt. Ik heb in de blauwe blauwe lampjes, en dat staat super stoer.
Geel vind ik op een ax eigenlijk nooit mooi,
wit wel.
Geel vind ik op een ax eigenlijk nooit mooi,
wit wel.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
in de blauwe, blauwe. Dus in de blauwe ax, blauwe lampjesfrankus3 wrote:blauwe blauwe???
Grietje, bedoel je die van Philps: Nightvision ofzo?

Het zijn geen nightvisions maar lijken daar geloof ik wel op. T geeft echt blauw licht (mag ntrlk eigenlijk niet.. ) Maar als ze warm zijn is de lichtbundel op de weg wel wit, maar als je de lamp ziet nog wel blauw. erg mooi
-grietje-

-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Totaal niet mee eens!!!!!!!! Ik heb van die Japanse namaak xenon in de Spot, en wat een bak licht komt daar af mensen. Echt super. (Overigens, ben net terug van de bios. In het donker is dat geel niet alles trouwens, maar dat had ik al wel verwacht en neem ik op de koop toe)IceByte wrote:Mee eens, zeker in combinatie met een set nieuwe koplampjes heb je ineens bakken met lichtTTF wrote:echte xenon, die look a like xenon lampjes word het zicht alleen maar slechter van