Rock's wrote:Kunnen wel een kleine colone organiseren.... voor diegene die vanaf Rotterdam/den haag komt.... is wel zo gezellig en spectuculair
Bij gouda komen de a12 en a20 bij elkaar... net na gouda is een tankstation te vinden..... ?........LET OP,...er wordt gewoon rustig gereden rond de 110 km/u en drie rijen dik op de snelweg.
spanningsomvormer mag van het lijstje af Rock's, klein feestje is niet toegestaan vanuit het bestuur. Was er al bang voor en begrijp het ook wel, voor je het weet staat iedereen tegen elkaar op te blazen en horen de mensen op de snelweg hun eigen radio nog niet meer
Mochten er mensen oren hebben naar "spontane" dancefeestjes op vrijdag/zaterdagavonden op wat minder gangbare buitenlocaties dan ben ik bereikbaar per pb
Rock's wrote:Kunnen wel een kleine colone organiseren.... voor diegene die vanaf Rotterdam/den haag komt.... is wel zo gezellig en spectuculair
Bij gouda komen de a12 en a20 bij elkaar... net na gouda is een tankstation te vinden..... ?........LET OP,...er wordt gewoon rustig gereden rond de 110 km/u en drie rijen dik op de snelweg.
1- Rock's
2- peetjuun
3- Rio79
4- Linda
5- frankus3
6- Rooney (als tie op tijd wakker is)
Mezelf even toegevoegd, euhm dit is toch een BP-station? iets na het gouwe aquaduct?
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Rock's wrote:
1- Rock's
2- peetjuun
3- Rio79
4- Linda
5- frankus3
7- kakanox (ik rijd een stukkie om, of ik nou iemand mee moet nemen of niet)
mezelf ook even toegevoegd. waarschijnlijk moet ik draaien in de buurt vantevoren. zo niet, dan ben ik er toch.
Rock's wrote:
1- Rock's
2- peetjuun
3- Rio79
4- Linda
5- frankus3
7- kakanox (ik rijd een stukkie om, of ik nou iemand mee moet nemen of niet)
8- Stuntmannetje
mezelf ook even toegevoegd. waarschijnlijk moet ik draaien in de buurt vantevoren. zo niet, dan ben ik er toch.
Ik hoopte dan al klaar te zijn met verlagen/ sideskirts en Voorbumper!!
maar helaas gaat dat niet lukken!!!
Maar de volgende meeting moet ik er zijn!!!
hahah
grz Lex
In productie! ;p
- Skirtset (Zwart met ronde wielkast)
Nog in ontwikkelling!
- Mistlichten Helder!!!!!
- Licht metalen velgen! (OZ)
- Spoiler (bovenkant) "Wit"
- Kleine Reamstreamer (10cm) "wit"
- Heldere Knipperkapjes (op Frontpaneel)
- Ramen blinderen (achter)
lexie wrote:Ik hoopte dan al klaar te zijn met verlagen/ sideskirts en Voorbumper!!
maar helaas gaat dat niet lukken!!!
Maar de volgende meeting moet ik er zijn!!!
hahah
MISSCHIEN is m'n GT-tje morgen klaar. (incl. verlaging)
Voor de geinteresseerden, was een deels verstopte brandstofleiding icm defecte ontstekingsmodule.