Paul wrote:De Bordeaux rode AX 1.1i van '95 met het kenteken NG-LL-27 moet oppassen voor het KLPD! Anders is de AX-pret binnenkort afgelopen! Wel lachen foto's hiero!
Groetjes Paul.
vandaag dat ik als ik nog geen minuut op de parkeerplaats sta, er een agent mijn kenteken zit na te trekken......................en joost niet naast ons durft te staan
Ik dacht al dat er iets niet klopte aan mijn foto's,
check ze nu maar eens opnieuw. Het zijn er een stuk meer en ze zijn ook allemaal recht (zonder afwijking).
fotos zien er goed uit!! Ook super scherp! Bij mijn camera is de FOCUS niet helemaal goed waardoor mijn fotos nooit helemaal scherp zijn... toch maar ff de handleiding n keer doornemen...
Je hebt flink gewerkt aan ja audio, ziet r netjes uit! Ga je t nog bekleden?
fotos zien er goed uit!! Ook super scherp! Bij mijn camera is de FOCUS niet helemaal goed waardoor mijn fotos nooit helemaal scherp zijn... toch maar ff de handleiding n keer doornemen...
Je hebt flink gewerkt aan ja audio, ziet r netjes uit! Ga je t nog bekleden?
Natuurlijk word het nog bekleed, Geert. Maar ik moet daar alleen even de tijd voor vinden. Ik wil trouwens eerst zorgen dat het zo klinkt zoals het moet klinken, er klopt nog iets niet, maar ik weet nog niet wat...
Hoe het er nu uitziet is tijdelijk, al het hout gaat eruit en word opnieuw gemaakt. Dit waren restjes. (behalve subwoofer dan.