Hey mensen ik ben er nog niet helemaal uit wat ik moet doen met me achterklep...
Nu door de verkeerd gekozen kit en ik had een afspraak met iemand die de klep zou kunststoflassen maar doordat die een auto-ongeluk heeft gehad is da in de soep gelopen...
Ik ga t nu dus opnieuw doen maar wat is beter met of zonder cituning?!
<< AX POWAH >>
Ps Nieuw type klep valt af want dan moet ik ook een nieuwe achterbumper + weke plamuren etc dus NO NO!
ACHTERKLEP CITUNING?!!
Moderator: webmasters
ACHTERKLEP CITUNING?!!
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

-
- AX Master
Ik heb maar ff een schematje opgezet met: WAT nog te doen VOOR MEI:
WOENSDAG GAAK AAN ME KLEP BEGINNEN
Vandaag wissel ik ff me velgen want de banden liggen nu verkeerd om en maak ik het tellerschema af...zodat ik dinsdag weer PRECIES weet hoe hard ik rijdt....
<<AX POWAH>>
ps. Het wordt dus CITUNING incl ROOD REMLICHT!!
WOENSDAG GAAK AAN ME KLEP BEGINNEN
Vandaag wissel ik ff me velgen want de banden liggen nu verkeerd om en maak ik het tellerschema af...zodat ik dinsdag weer PRECIES weet hoe hard ik rijdt....
<<AX POWAH>>

Mzzls Geert

In verband met tijdgebrek wordt het toch een strakke achterklep hellaas!! IK wil namelijk me "bolide" tip top hebben voor full speed en de achterklep met letters ben ik een dikke week (avonduren) mee bezig en kan ik me auto 2 dagen niet gebruiken....

Zonder letters kan in 1 avond en andere avond afwerken.... Ik ga dus voor deze optie en als me pa klaar is met zijn CNC-machine pas ik het wellicht nogs aan!!
Groetjes ax powah
Mzzls Geert