...blijkt onze schuur leeggehaald te zijn vandaag.
De schade: ongeveer ? 17000 in de vorm van mijn Megasquirt-verzameling, gereedschap, kabelbomen, een stapel nieuwe auto-onderdelen, 2 laptops, en nog wat ander speelgoed.
alleen in onze schuur al 3 kerels die voorlopig van hun hobby beroofd zijn.
Als ik de nieuwe onrechtmatige eigenaar vind gaat z'n l*l in m'n bankschroef. Had ie die ook maar mee moeten nemen als ie dat had willen voorkomen.
Vuile klootviolen die dat geflikt hebben! Zeer langzaam en pijnlijk ballen afdraaien zeg ik, daarna vingertje voor vingertje en botje voor botje alle ledematen verwijderen.
Was de inhoud van de schuur verzekerd op de een of andere manier?
Nee. Schuur ligt op zo'n locatie dat je niet echt verwacht dat nodig te hebben. Toen we 'm huurden was de waarde met 2 AXjes ook nog niet echt van zo'n niveau dat we het nodig hadden. Gaandeweg stijgt dat en doe je er te weinig aan om zoiets bij te werken.
Of ja, wij dan.
verrotte k*tzooi, das weer lekker dan. Van mij mogen ze weer middeleeuwse lijfstraffen invoeren als ze die lui pakken.
En is de pliesie een beetje actief? Of staan ze weer in apatische-zoutzakmodus? (slechte ervaring; vijf zgan buitenboordmotoren gejat op de zaak door een stel roemenen, nl-pliesie zegt: "huh? wattus? U kunt NA het weekend aangifte doen." Duitse pliese vond een stationcar met vijf buitenboordmotoren opgestapeld toch wat vreemd en zet ze achter de tralies. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?)