Oude frik.meet.topic (niet meer relevant)
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX super weirdo
Oude frik.meet.topic (niet meer relevant)
Wegens enorm suc6 komt er een 2008 editie
Om er een topmeeting van te maken heb ik ideeen nodig.
- Gaat er weer gesleuteld worden ?
- Blijft het bij alleen frikandellen ?
- Is er behoefte aan muziek ?
- Kunnen we een Clubband bij elkaar krijgen ?
- zijn er nog (haalbare) ideeen ?
Waarschijnlijk is overnachten niet mogelijk, wel is er een Hotel en bungalowpark in de buurt.
Waarschijnlijk is overnachten niet mogelijk, wel is er een Hotel en bungalowpark in de buurt.
Last edited by Rock's on SunDec23, 2007 11:08:40 AM, edited 1 time in total.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Re: Frikandellenmeeting (Nieuwjaarsborrel Zuid Holland 2008)
Ik speel bas!!Rock's wrote:Wegens enorm suc6 komt er een 2008 editie

sleutelen is waarsch wel een leuk idee, mits het bij kleine dingen blijft..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
Ik ben hier in het bezit van, een elecgitaar, een bas gitaar, 2 versterkers, een drumstel een een keyboard. Dus oefenen is hier geen probleem!!Rock's wrote:- tourrit is een goed idee
- bas en drum zou al een mooi begin zijn
Ik kan eventueel onze vaste (regionale schuurfeest) band wel uitnodigen......maar eigen leden is toch leuker...
IK WIL ER EEN FEEST VAN MAKEN !!!!!
En als wij er als club niets van brouwen heeft ook wel zo zijn charmes hahahahaha
Marc kan best drummen (A) en mijn zusje wil miss wel gitaar spelen (die is binnenkort ook lid, misschien rijd ze tegen die tijd haar ax wel al!)
(for the record, bas is van mij, elec gitaar van mijn zusje en drumstel van mijn moeder. Heb ook nog een andere vriendin die drumt, die wil ook wel spelen denk ik (is wel eens meegeweest op meeting))
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hierbij stel ik voor om bij die meeting Glenn een fiets cadeau te doen en zijn AX volledig uit elkaar te trekkenGlenn@nl wrote:dan kunnen we een clublied maken en opnemenjipjahoooo!!
Wellicht is t een idee om op die meeting ook een sloopax (een afgeschreven GT ofzo) neer te zetten, zodat iedereen lekker ordinair kan slopen!![]()

sleutelen lijkt me wel de leukste meeting, en dan idd wel een 'sloop' ax neer zetten zodat mensen wat kunnen zien/leren..
tourritjes zijn altijd wel leuk, maar dan mag linda niet mee hoor!

-
- AX Spaster Mammer
Re: Frikandellenmeeting (Nieuwjaarsborrel Zuid Holland 2008)
ik speel romy!!grietje wrote: Ik speel bas!!

.....*ik verdedig Bas even.....

ik heb wel zin in die frikandellen-meeting !
Spreken is goud, Ductape is zilver.
vooral voor die het nodig hebbenarnie wrote:Whahaha, heerlijke opmerkingGlenn@nl wrote:Misschien een cursus 'slepen' ipv slippen voor de geinteresseerden

duff hahahhaha
blij dat ik zei dat ik bas speel, en niet bas bespeel

hoe wil jij mij nadoen btw?:P
hmmm, gefrustreerd raken door het feit dat me ax niet door de apk gaat mischien?
blijft de frikandellen-meeting locatie wel hetzelfde? past dat dan, een bandje daar optreden? iig een heel goed initiatief !
en een donor-axje uitkiezen met veel problemen, zodat iedereen wat kan meekijken

blijft de frikandellen-meeting locatie wel hetzelfde? past dat dan, een bandje daar optreden? iig een heel goed initiatief !
en een donor-axje uitkiezen met veel problemen, zodat iedereen wat kan meekijken

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer