
P.

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Gek he, heb ff bij jouw auto staan kijken, maar die wielen steken er 100 meter buiten. Wordt hij ook dik mee afgekeurdgrietje wrote:Hij ziet er wel net uit mark met zn nieuwe wieltjes!
Aanloop problemen zijn een ramp.. Ik heb er ook zo een. Ik hoop ook enigzins dat stuggere dempers gaan helpen want als ik ook maar iets in mn achterbak leg gaat ie ontiegelijk aan lopen
Ik had het niet over centimeters maar tandjes. Wanneer je hem 1 tandje naar boven stelt kan het ook wel eens meer schelen als 2 cm.torsiestaaf 2 cm omhoog zal nog weinig tot geen verandering bieden tot het aanlopen, ik kan het weten.
veel belangrijker is de bouten pas vast zetten als de auto op zijn wielen staat anders draai je de rubber bussen eruit. Staat nl dan altijd spanning op als je ze vastdraait terwijl hij op bv pootjes staatBrowny wrote:Eh, ik zou de dempers wel even met een momentsleutel vastzetten, dan gaan de rubbers een stuk langer mee.
Euh... Daar zit wat in ja... Niet aan gedacht. Lesje voor de volgende keer.denny wrote:veel belangrijker is de bouten pas vast zetten als de auto op zijn wielen staat anders draai je de rubber bussen eruit. Staat nl dan altijd spanning op als je ze vastdraait terwijl hij op bv pootjes staatBrowny wrote:Eh, ik zou de dempers wel even met een momentsleutel vastzetten, dan gaan de rubbers een stuk langer mee.