je gaat maar gewoon !Fietspomp wrote:Wij willen er ook wel bij zijn,
maar we gaan naar Sensation Black,
dus zijn we pas om 8/9 uur thuis 's ochtends,
en om nou gelijk door te gaan.....
Misschien wel
iedereen wil kwijlen op je witte GT !
Moderators: Browny, webmasters
gewoon komen!!Fietspomp wrote:Wij willen er ook wel bij zijn,
Misschien wel
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Sensation black rulezz.......Wij willen er ook wel bij zijn,
Misschien wel
Hahaha, dat heb ik ik, een eigen huis. Maar dat weerhoudt mij er toch ook niet van om te komen?kevin.broke wrote:een eigen huisMNM(tm) wrote:Wat in de wereld kan er nou serieus belangrijker zijn dan onze MEGA-GEZELLIGE AX-CLUB MEETING, waarbij het ook nog eens extreem mooi weer wordt?!?!kevin.broke wrote:ich bin hoogstwaarschijnlijk nicht dabei... h??l klein kansje, maar heb nu toch echt ff iets belangrijkers te doen
excuse me!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
staat in de openingspost parkeer terrein de rotonde aan het eind van de brouwersdam. (op brouwersdam richting noordzeestrand, langs het water/strand en surfers, en dan aan het eind ga je een hek door meteen rechts, grote ronde parkeer terrein met dus zegmaar rotonde opbouw)Rio97 wrote:Klinkt goed, zwembroek ligt al klaar
Waar verzamelen we eigenlijk?
(dat ik niet automatisch naar Marc zijn huis rij...)