
jiihhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
de verbrede velgen met 195/55-13 banden zitten eronder!
bruuuutttt.
vanavond foto's
Moderator: webmasters
dacht meer iets van....:DuFF wrote: volgende project?
ik denk een nieuw achterlichtje voor rechts.
en een lekker sopje erop.
en voor de rest? niks meer aan doen
2Black wrote: En dan Nigel de weg af....
en dan Nigel grotendeels strippen....
die paar roestplekjes die er zijn lassen....
in de dinitrol zetten ofzo....
spuiten..... iets in een heftige two-tone combinatie
custom-interieur in elkaar fr?belen
audio n?g beter maken en afwerken...
misschien een rolkooi? een spaghetti spruitstuk?
en dan naar Nieuwegein om jullie op te geilen.....
maar dat zal dan nog wel even duren.....
Thank you..Rio97 wrote:Zo, ik heb 's op mijn gemak je velgen-verhaal gelezen.
Mooi verhaal en vooral, schitterende velgen!
Ziet er echt super uit![]()
Dat is inderdaad nog onderwerp van discussie....Rio97 wrote:Alleen met die standaard velgkapjes wil ik het wel's in het echt zien, op de foto vind ik ze niet zo staan.
Misschien het hart van de velgkapjes een donker accent geven?
Nigel mag ook wel "mooi grijs" blijven, vind het zelf ook een mooie kleur dat metallic-grijs, maar ik zit al tijden na te denken over wat accentueringen van de vorm en het in kleur brengen van de skirts en bumpers. Qua roest moet er ook aan de buitenkant e.e.a. bijgepunt worden en als je dan toch bezig bent.Rio97 wrote:En waarom mag Nigel niet mooi grijs blijven?
Grijs is een mooie kleur voor de AX.
Nee, zeker niet.... wel goed maar niet goud.kevin.broke wrote:maar je gaat toch niet de hele auto goud maken of wel...?
Ja, aan jou....DuFF wrote:en nu? ga je 'm verkopen?![]()
dat heet;2Black wrote:Mmmmm....
door Nard gecre?erde probleem (dat ik een half jaar geleden al kende maar zich in geen tijden had voorgedaan) is t?ch niet weg....
Ondanks nieuwe chipdinggevaldingetje op de ontsteking....
Daarstraks h??l even het gas opengetrokken tot zo'n 6000-6500 toeren en ...... prrrrrtttt... nix meer.
Kontakt uit, 2 seconden wachten en het liep weer.... maar toch echt een probleem.
Da's dus de eerste storing in de afgelopen 7000km
huh???q01z wrote: dat heet;
bevriezen van de carburateur
dat komt door:
kapotte bobine/module
vette velgen! niet mijn kleur, maar wel gaaf!
Jij bent daar inmiddels helaas deskundig in h? Ivar...Browny wrote: das de ontstekingsmodule