Melvin a.k.a Guyver (GT Injectie 1.4 Type 2)
Moderator: webmasters
Melvin a.k.a Guyver (GT Injectie 1.4 Type 2)
Hey Mensen,
Zal me eff heraanmelden omdat de start van mij wat moeizaam ging:)
Nouw ik ben Melvin ben in een bezit van een Ax GT
Mijn bezigheden zijn. Auto Rijden, Autorijden, hard rijden
Kom Ook uit huizen net als leroy is trouwen een goede vriend en collega(bijna ex collega) en voor de rest probeer ik zo veel mogelijk op de stite zijn en ook een keer naar een meeting te komen
Mijn ax: mijn ax is praktisch orgineel heb neon in me koffer bak en onder me dashbord dus praktisch orgineel mijn doel is om een mooie ax te van maken.
Hier is een foto van mij ax
De rooie...... Er zit alarm op me auto en een electrische dakraam die in me dak gaat
Naja dat was het wel is weer ik hoop dat ik zo informatie gnoeg heb gegeven en ik hoop dat ik jullie snel zie bij een meeting
Groetjes
Zal me eff heraanmelden omdat de start van mij wat moeizaam ging:)
Nouw ik ben Melvin ben in een bezit van een Ax GT
Mijn bezigheden zijn. Auto Rijden, Autorijden, hard rijden
Kom Ook uit huizen net als leroy is trouwen een goede vriend en collega(bijna ex collega) en voor de rest probeer ik zo veel mogelijk op de stite zijn en ook een keer naar een meeting te komen
Mijn ax: mijn ax is praktisch orgineel heb neon in me koffer bak en onder me dashbord dus praktisch orgineel mijn doel is om een mooie ax te van maken.
Hier is een foto van mij ax
De rooie...... Er zit alarm op me auto en een electrische dakraam die in me dak gaat
Naja dat was het wel is weer ik hoop dat ik zo informatie gnoeg heb gegeven en ik hoop dat ik jullie snel zie bij een meeting
Groetjes
-
- AX Spaster Mammer