Is er iemand die de route voor ons wil uitprinten, ben nu blij dat ik in het nieuwe huis internet heb, maar printen gaat nog even niet lukken!
Maar eh, wel een leuke onderbreking van het klussen die zeelandmeeting! Heb er zin in!
CitroCin wrote:Is er iemand die de route voor ons wil uitprinten, ben nu blij dat ik in het nieuwe huis internet heb, maar printen gaat nog even niet lukken!
Maar eh, wel een leuke onderbreking van het klussen die zeelandmeeting! Heb er zin in!
Tuurlijk cin!!!! Ik heb er meerdere geprint
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
CitroCin wrote:Is er iemand die de route voor ons wil uitprinten, ben nu blij dat ik in het nieuwe huis internet heb, maar printen gaat nog even niet lukken!
raas wrote:na lang wikken en wegen en plannen ben ik er uit
ik kom ook naar zeeland gezellig met mijn AX service
tot dan ....
JAAAA
gezellig!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb geen auto, de rode heeft vriendinlief nodig.
Voor de zwarte zijn wat onderdelen besteld en die zijn pas maandag binnen.
Ik kan er dus ook niet bij zijn.
browny!
jij zegt zondag gewoon tegen je pa 'pa, moet je kijken! daar vliegt een dood vogeltje!'
dan grits je de sleutels van de Passat van tafel en ren je snel naar buiten
't Zal trouwens NIET de diesel zijn waar ik mee kom, maar weer "gewoon" met de Volcane.
Kan zo snel geen garage vinden die 'm voor zondag ff een APK-keuring kan doen.
Trouwens, gezien de weersvoorspellingen is het sowieso verstandiger dat ik de Volcane pak, want de diesel heeft nog gewoon blank glas en dan is het serieus wegbakken in dat ding.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!