axeluik wrote:zijn wel 5 gats velgen op de foto's onder jou auto. past dit wel ??
deze velgen zijn allemaal leverbaar in steek 4x108
ik zal zo na het douche die zwarte ook doen, als er niet iemand anders is die eerder is hihi
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
@duff. Dat zijn wel mooie jah! Maar dat merk heb ik nog nooit van gehoord. Staan er ook niet bij op www.velgenland.nl
Bandjes zijn inmiddels besteld en opgestuurd.
4x Toyo PROXES T1-R 195/45 R15 78V Velgbescherming.
Gele Koni's ga ik morgen bestellen. En dan maar is de velgkeus doorhakken. Vind die enzo's op de photoshop nog steeds het mooiste.
Blijkt maar weer hoe enorm persoonlijk een velgkeuze is. De 1 vind het geweldig en de ander bagger.
Mark wrote:
Blijkt maar weer hoe enorm persoonlijk een velgkeuze is. De 1 vind het geweldig en de ander bagger.
dat is een ding wat zeker is!!!!
Ik vind het wel weer vet, net offie white walls heeft en dat vind ik stoer :P
maar bij de auto en vooral bij mark niet passend.. Ik vind bij mark en de auto de 5 spaaks denk ik ook het mooist.
Maar was zelf voor de heeel veeeel spaaks gegaan in een iets donkere tint