DuFF wrote:yeeeep, je was weer lekker bezig, zag er goed uit, en ook de stickers zien er leuk uit !
en hate me, dat ik je plekje had ingepikt op de oprit vanwege die stoute thermostaat + thermostaathuis van mij
hahaha ja, grrrrrr!!!!
Wel balen dat dat nu nog steeds niet gelukt is, maar wel veilig thuis gekomen dus?
Ik ga zo eerst ff shoppen en daarna panelen er maar in frutten, en ook het interieur maar weer in de gti stoppen
sarah, zwarte is op de blauwe bekledingsstof gestikt
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Jaaaaaa deurpanelen eindeluk af! had al het spul al een half jaar liggen maar t kwam er elke keer niet van, maar nu duff het ook afhad vond ik dat ik maar moest opschieten :P
zo was het :
en zo is het nu :
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ziet er gaaf uit meis! maaruhmm dat speakertje he, dat gaat straks wel weer terug in mijn audiograbbelbak!
jajaja
moet toch ff passen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nu nog een plastic bekleding voor in de kofferbak, dan zie je er ook niets meer van!!
En het moet nog even tegen roest behandeld worden uiteraard
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Oh en, de sebring die onder de grijze zat bij aanschaf:
had een gat, nu niet meer:
Nu twijfel ik, wat moet onder mijn blauwe?
Deze sebring (nette staat, net geluid)
of
deze:
En we hebben vorige week ge4x4ed met die 1.0
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik ben eigenwijs, dus, dubbele eronder gehangen:
en ondanks dat ie niet helemaal recht kan, ga ik toch voor deze, hij geeft best mooi geluidje!!!
en dan nieuw interieurtje in de grijze:
en samen nog ff de grijze lasplek behandeld tegen roest
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ennuhm, toen we de uitlaat ff proef hadden gehangen, was ik al om.. en toen jij m daadwerkelijk gemonteerd had en wij een rondje hadden gereden, was ik het met je eens! deze past veel beter bij deze auto als de Sebring..