Wat is dit voor een interieur? en wat nodig voor elek. ramen

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
axpiet
AX driver
AX driver

Wat is dit voor een interieur? en wat nodig voor elek. ramen

Post by axpiet »

Wat is dit voor een interieur wie kan mij het vertellen?

Image

Image

Image

En wat moet ik allemaal uit de auto halen voor de elektrische ramen straks makkelijk aan te sluiten. Ik neem de deuren compleet me dus dat lijkt me wel goed te zitten maar welke kabels en relais moeten ook mee en hoe kan ik die het makkelijkst verwijderen(demonteren)

Thanx AX Piet
Last edited by axpiet on ThuJul05, 2007 6:24:35 PM, edited 1 time in total.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

de foto's werken niet piet.

axpiet
AX driver
AX driver

Post by axpiet »

Browny wrote:de foto's werken niet piet.
Ja ik wist het al valt niet mee voor de eerste keer wat fotootjes toevoegen maar aldoende leert men nu staan ze er wel bij. :lol:

evengoed THANX

AX Piet

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Bij mij inmiddels wel.
Stoelen + bank is standaard GT.
Deurpanelen... type2 GT (?) met elektr ramen.

Alhoewel de voorstoelen meestal in een andere stand staan :lol:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

axpiet
AX driver
AX driver

Post by axpiet »

Rio97 wrote:Bij mij inmiddels wel.
Stoelen + bank is standaard GT.
Deurpanelen... type2 GT (?) met elektr ramen.

Alhoewel de voorstoelen meestal in een andere stand staan :lol:
stoelen en bank GT1 of GT2?

Wat betrefd de stoelstand ik ben wel van plan om ze in de originele stand te monteren.

AX Piet

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

GT type 2.

axpiet
AX driver
AX driver

Post by axpiet »

Browny wrote:GT type 2.
Bedankt en kun je me misschien ook vertellen wat ik naast de deuren(die neem ik volledig mee) allemaal uit de auto moet halen voor mijn elektrische ramen?

THANX AX Piet

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

De mechanisme's, dat zijn die ijzeren gevallen, met daarop het motortje voor electrische ramen, de knopjes, en de draadjes na de connectoren afknippen zodat dit simpel weer te maken is.
Ook moet je op zoek naar het relais, maar deze kan je ook los wel ergens ritselen en dit kost niet zoveel.

axpiet
AX driver
AX driver

Post by axpiet »

Hoi Browny

De mechanisme gaan automatisch mee want ik neem de volledige deuren mee. De connectoren zitten die ook in de deuren of zitten die ergens achter het dashbord en heb je enig idee waar dat relais zit en hoe het er uit ziet?

AX Piet

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

relais durf ik je niet te zeggen waar die exact zit bij type2, moet je ff die gele kabels volgens die uit de deur komen. Tis een klein vierkant blokje van 3x3x3cm ongeveer, waarschijnlijk groen, met 4 connectors erop.
Ik gok dat ie ergens achter het dash verstopt zit vlakbij de bestuurdersdeur.

De connectoren die ik bedoelde zitten op de knoppen en op de motortjes, in de deur dus, dus die neem je zowieso mee.

Als je de hele deur meeneemt zou ik de kabels afknippen ergens binnen achter het dash.

Veel plezier in hellevoetssluis, vraag even aan chris of je z'n nieuwe speeltje mag zien.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Trouwens, zeg dat het plastic naast de bankt en bij de achterraampjes ook bij het interieur hoort, vergelijk maar even bij je eigen ax, bij een GT zit er namelijk wat meer afwerkplastic in, dit staat erg netjes.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Voorstoelen zijn niet standaard GT t2 voor zover ik weet, ik heb dezelfde achterbank, maar de voorstoelen zijn hetzelfde model als van de t1, maar ze zijn qua zij en achterkant wel anders als de t1 stoelen die ik had.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

IceByte wrote:Voorstoelen zijn niet standaard GT t2 voor zover ik weet, ik heb dezelfde achterbank, maar de voorstoelen zijn hetzelfde model als van de t1, maar ze zijn qua zij en achterkant wel anders als de t1 stoelen die ik had.
De getoonde voorstoelen zijn wel standaard type 2; alleen heb jij, Eelco (net als ik) een overgangsmodelletje GT-interieur. Laat ik het type 1,5 noemen :)

De stoelen van het (volledige) type2 interieur, zitten ongeveer hetzelfde als het GTI / Volcane interieur, terwijl het type 1 en 1,5 interieur nog wat 'zacht' is.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

je hebt nog de deur overgangsrubbers nodig of heb je die al ivm centrale vergrendeling?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply