Welke moet ik onder mijn auto (blauwe) hangen?
HEELUPP!
Auto:
Keuze:
Het gaat om de 2 achterste, enkele Sebring die rechts komt en een dubbele merkloze die in het midden komt..
voorste is de uitlaat van cupje
Sebring:
Dubbele:
Last edited by grietje on ThuJul05, 2007 12:23:46 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:
Het gaat om de 2 achterste, enkele Sebring die rechts komt en een dubbele merkloze die in het midden komt..
Lijkt me wel stoer, een demper rechts
als je ervoor staat hangt ie rechts
en als ik voorin zit en ik draai me om... :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Die enkele lijkt me wel het mooiste.
Oooofff, je slaat eerst wat flessen sterke drank in, vervolgens voer je die aan iemand in je nabije omgeving (ik noem verder geen namen) en dan na fles 4 of 5 nog eens beginnen over die dubbele, die eigenlijk onder een cupje hoort, maar misschien toch ook wel heeeel stoer zal staan onder de jouwe .
grietje wrote:
Het gaat om de 2 achterste, enkele Sebring die rechts komt en een dubbele merkloze die in het midden komt..
Lijkt me wel stoer, een demper rechts
als je ervoor staat hangt ie rechts
en als ik voorin zit en ik draai me om... :P
Dus jij hebt ook een rechts gestuurde AX
Nee, want het maakt toch niet uit waar ik voorin zit, als ik maar vooooor de uitlaat zit! hij zit hoedan ook aan de rechter kant als ik achterstevoren voorin zit
Hmm, dat gaat dan toch op de sebring lijken, terwijl ik die niet mooi vind, maar hij maakt minder herrie, dat is de enige reden dat ik twijfel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:
Het gaat om de 2 achterste, enkele Sebring die rechts komt en een dubbele merkloze die in het midden komt..
Lijkt me wel stoer, een demper rechts
als je ervoor staat hangt ie rechts
en als ik voorin zit en ik draai me om... :P
Dus jij hebt ook een rechts gestuurde AX
Nee, want het maakt toch niet uit waar ik voorin zit, als ik maar vooooor de uitlaat zit! hij zit hoedan ook aan de rechter kant als ik achterstevoren voorin zit
Hmm, dat gaat dan toch op de sebring lijken, terwijl ik die niet mooi vind, maar hij maakt minder herrie, dat is de enige reden dat ik twijfel
Ga dan maar voor de dubbele pijp in het middel, dan hoeven we geen ruzie meer te maken
Ik zou grietje niet heten als ik niet eigenwijs was en ik heb vandaag de dubbele eronder gehangen om te kijken of ik het geluid te erg vond en hoe ik het vond staan, maar helaas, ik vond het leuk! Geluid viel mee, niet beduidend meer als de typeX dus ik hou hem eronder
marc heeft fotos dus daar moet nog even op gewacht worden
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).