Gele AX SPORT (teruggevonden???)
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Archivaris
Gele AX SPORT (teruggevonden???)
Zit net ff alle SPORT kentekens te bekijken op geldigheid bij RDW en er valt me (naast het feit dat er steeds meer SPORT verdwijnen) iets op. De gele AX SPORT (SG-90-JJ) is een paar jaar terug als gestolen opgegeven maar is 17 januari 2007 doodleuk aan een neiuwe eigenaar verkocht. Zou het hier gaan om alleen de papieren of papieren plus AX.
Voor zover ik weet kun je weinig beginnen met papieren van een gestolen voertuig dus veel zal je er niet aan hebben
iemand die er meer van weet? (ja, minimaal twee mensen maar ik weet me god niet wie dat zijn)
Klik hier voor het kenteken waar ik het over heb <- klik op status om bij RDW de gegevsn op te vragen...
Groetjes,
Michel
Voor zover ik weet kun je weinig beginnen met papieren van een gestolen voertuig dus veel zal je er niet aan hebben
iemand die er meer van weet? (ja, minimaal twee mensen maar ik weet me god niet wie dat zijn)
Klik hier voor het kenteken waar ik het over heb <- klik op status om bij RDW de gegevsn op te vragen...
Groetjes,
Michel
-
- AX super weirdo
Euhhh, ik zie alleen Marc roepen dat die gejat is? Hoe komt hij aan die info dan Marc is iig niet de oud eigenaar van dat ding... Broodje aap?MBa@NL wrote:Als ik DIT topic bekijk dan vraag ik het me toch afarnie wrote:Heeft dus blijkbaar toch geschorsd gestaan...
waarom suggereren dat een AX gestolen is als ie in je eigen schuur staat?
Freude am Fahren.
-
- Archivaris
neem toch aan dat ie dat niet zomaar zegt? Marc!?arnie wrote:Euhhh, ik zie alleen Marc roepen dat die gejat is? Hoe komt hij aan die info danMBa@NL wrote:Als ik DIT topic bekijk dan vraag ik het me toch afarnie wrote:Heeft dus blijkbaar toch geschorsd gestaan...
Re: Gele AX SPORT (teruggevonden???)
Wat is trouwens de chronologie van de foto's?MBa@NL wrote: Klik hier voor het kenteken waar ik het over heb
Op de eerste foto zie ik volgens mij die 15" Toora viergaats-velgen.
Wel lachen, er rijden dus in ned rond:
- gele sport
- gele GT carb
- gele 1.0 carb
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
is lang geleej! ik weet ook niet meer helemaal, maar die auto zou gejat zijn bij de dealer voor de deur en daarna verscheept en terug gevonden + op foto gezet in polen?MBa@NL wrote:neem toch aan dat ie dat niet zomaar zegt? Marc!?arnie wrote:Euhhh, ik zie alleen Marc roepen dat die gejat is? Hoe komt hij aan die info danMBa@NL wrote:Als ik DIT topic bekijk dan vraag ik het me toch afarnie wrote:Heeft dus blijkbaar toch geschorsd gestaan...
heb ik toen foto's van gezien iig
achja, dit is beter!
-
- AX Spaster Mammer
waarom je het kenteken zou houden weet ik niet, maar dat k?n wel als je auto gejat is. je kan er ook afstand van doen na bepaalde tijd geloof ik, maar als ie dan terug wordt gevonden heb je nergens recht op. weet iemand precies hoe dat werkt?
anyway, my theory mocht ie idd nog steeds gejat zijn: ook een gestolen auto kan je overschrijven. bij vertrek naar buitenland of overlijden oid handig.
anyway, my theory mocht ie idd nog steeds gejat zijn: ook een gestolen auto kan je overschrijven. bij vertrek naar buitenland of overlijden oid handig.
-
- AX super weirdo
Je hebt niks met de (oud) eigenaar te maken als je maar deel 3 hebt weten mee te nemenkevin.broke wrote:waarom je het kenteken zou houden weet ik niet, maar dat k?n wel als je auto gejat is. je kan er ook afstand van doen na bepaalde tijd geloof ik, maar als ie dan terug wordt gevonden heb je nergens recht op. weet iemand precies hoe dat werkt?
Freude am Fahren.