Ik zou 'm lekker in onderdelen verpatsen! tot op de laatste schroef

misschien brengt t nog genoeg op om 'n leuke 1.1 te kopen!

Moderators: Rock's, webmasters
Niet meer over piekeren kerel: 't helpt je toch niet (kan ik je uit ervaring vertellen). Misschien dit, misschien dat... Ook daarover kan ik uit eigen ervaring zeggen: allemaal achteraf een koe in z'n kont kijken. Op het moment dat je zoiets gebeurt, doe je maar ??n ding: vol op de rem gaan staan. En dat geeft maar ??n resultaat: schuiven. Natte weg of niet.Fietspomp wrote:...voel me echt k*t, zo van, misschien als ik beter had opgelet,
was uitgeweken, enz enz...
Evenzo is mijn eerste Volcane aan z'n einde gekomen.Fietspomp wrote:Echt zo zonde dat m'n eerste auto zo aan d'r einde komt
De definitie van "genoeg" afstand houden is dat het genoeg is toch? (dus rekening houdend met remcapaciteit van voorgangers en weersomstandigheden) Dat lijkt me hier niet helemaal het geval... Los daarvan is het natuurlijk erg vervelend en zou het waarschijnlijk een ander ook kunnen overkomen. Succes met evt reparatie!Ik had genoeg afstand maar door de regen gleed ik door,
in die vent z'n achterkant.
Dat zou betekenen dat je als autobestuurder de technische specificaties van ALLE bestaande auto's moet kennen.Buks wrote:...dus rekening houdend met remcapaciteit van voorgangers en weersomstandigheden
Helemaal MeeeeeeensMNM wrote:Dus als je als bestuurder netjes minstens die 2 seconden afstand tot je voorganger probeert te houden, schieten er altijd van die sufkutten of droplullen tussen... ...Daarom mijn oproep aan heel autorijdend NL: BLIJF $#@&*%$@ OP JE EIGEN RIJSTROOK!!!