Was meer een voor de grap is even kijken hoe dat zou staan. En als je echt handig bent... Kun je er denk wel wat leuks mee. Maar daar ga ik niet aan beginnen. Dan ga ik liever mijn motorkap verbouwen.
motorkapje netjes afslijpen en iets bolling erin houden, netjes tapeindjes aan de binnenkant lassen en opnieuw spuiten, lipje aan het plastic polyester en vastbouten, koplampjes met draadjes ook in steuntjes aan de motorkap.. en alles vanaf de bumper gaat voortaan omhoog
kevin.broke wrote:motorkapje netjes afslijpen en iets bolling erin houden, netjes tapeindjes aan de binnenkant lassen en opnieuw spuiten, lipje aan het plastic polyester en vastbouten, koplampjes met draadjes ook in steuntjes aan de motorkap.. en alles vanaf de bumper gaat voortaan omhoog
ge wit 't he, nut my cup of tea.
doe mij maar een stevig aangepakt motorblokje, mooi origineel uiterlijk met hooguit alles in kleur, een setje dikke velgjes en dit jongetje is weer helemaal blij
kevin.broke wrote:
doe mij maar een stevig aangepakt motorblokje, mooi origineel uiterlijk met hooguit alles in kleur, een setje dikke velgjes en dit jongetje is weer helemaal blij