![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ennuhm, grietje: jij hebt zeker ook nog mijn T2 linkerachterlichtje nodig?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderator: webmasters
kevin.broke wrote:haha, doortrekken tot n?t voordat ie gaat stotteren en inhouden DuFF, dat is de kunst![]()
![]()
ennuhm, grietje: jij hebt zeker ook nog mijn T2 linkerachterlichtje nodig?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rio97 wrote:Het zijn wel altijd dezelfde plekjes waar het begint...
Bij die mij had ik daar ook al beginnende roest opgemerkt.
Ik heb het onder de rubbers ingespoten met een anti-roest middel dat flexibel blijft dat ik op de citromobile heb gekocht. Is eigenlijk bedoeld voor de kokers.
En anders weet ik wie ik moet bellen om te vragen om mijn ruitje te wippen
Goed bezig met de grijze, succes met de apk!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Joost wrote:ow die apk ga je uiteindelijk wel redden.
een tankje met 2 sproeiers kan toch ook wel, ik draai gewoon een schroefje in het stukje slang zit ie ook dicht (pompje laten zitten!)
mocht je pa in vlijmen komen, er ligt nog een tankje
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Joost wrote:ow die apk ga je uiteindelijk wel redden.
een tankje met 2 sproeiers kan toch ook wel, ik draai gewoon een schroefje in het stukje slang zit ie ook dicht (pompje laten zitten!)
mocht je pa in vlijmen komen, er ligt nog een tankje
na het gaat erom dat het tankje te groot is, waardoor het slangetje aanloopt op me wiel, en dus lek gaat.... Kleiner tankje komt mn wiel niet in de buurt
bestuur wrote:grietje wrote:Joost wrote:ow die apk ga je uiteindelijk wel redden.
een tankje met 2 sproeiers kan toch ook wel, ik draai gewoon een schroefje in het stukje slang zit ie ook dicht (pompje laten zitten!)
mocht je pa in vlijmen komen, er ligt nog een tankje
na het gaat erom dat het tankje te groot is, waardoor het slangetje aanloopt op me wiel, en dus lek gaat.... Kleiner tankje komt mn wiel niet in de buurt
we zullen m van het weekend es helemaal fixen voor je!
duffie had toch nog een 'nieuwe' uitlaat?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).