Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hmmm ik heb het al door, een hoop verhalen en bla bla, maar niemand koopt wat.
als je niet geintresseerd bent moet je ook niet bieden, waarschijnlijk zitten er mensen met verstand op dit forum die met een hand te tellen zijn, de rest blijkt of het predicaat "weggooier" of mensen zonder geld die alles willen hebben Neem eens een voorbeeld aan 205gti.com, daar worden dit soort mensen geweerd.
Erg vriendelijk van je Mike,..... aub eerst alles lezen voordat je met modder gaat gooien.
En sommige berichten moet je met een nemen.....
Ik ben trouwens zo iemand zonder verstand,...... ik zou hem graag willen hebben maar ik heb geen geld,.....kun je hem niet gratis aan mij geven als toch niemand hem wil heben ?
Rock's wrote:Erg vriendelijk van je Mike,..... aub eerst alles lezen voordat je met modder gaat gooien.
En sommige berichten moet je met een nemen.....
Ik ben trouwens zo iemand zonder verstand,...... ik zou hem graag willen hebben maar ik heb geen geld,.....kun je hem niet gratis aan mij geven als toch niemand hem wil heben ?
mike bijlsma wrote:Hmmm ik heb het al door, een hoop verhalen en bla bla, maar niemand koopt wat. als je niet geintresseerd bent moet je ook niet bieden, waarschijnlijk zitten er mensen met verstand op dit forum die met een hand te tellen zijn, de rest blijkt of het predicaat "weggooier" of mensen zonder geld die alles willen hebben Neem eens een voorbeeld aan 205gti.com, daar worden dit soort mensen geweerd.
Mike
Goh.. wat zal het een gezellige bende zijn bij 205gti.com En suggereer niet dat ik geen verstand heb, want dat komt je nog eens duur te staan.... Life is all about fun! En dan nog, als jij verstand had... had je het wel eerder aangeboden in het juiste topic, waar hij nu ook bij staat!
Eerst volgende keer dat het hier weer over die motor gaat en er weer over en weer gezeurt gaat worden dan gooi ik het topic dicht, weg, en op slot, om het vervolgens weer te openen en weer dicht te doen. Ga weer es ontopic.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Van de week een zwarte BX GTI 16v gezien. Die zijn alleen met injectie gemaakt. Deze was van 1988 of 1987 dus nog zonder kat. Op deze 16v waren 2 dubbele solex carberateurs gezet, grom grom grom. Echt heel erg ruig. Niks geen injectie meer.....
Dus ik spoor deze topic weer aan voor mensen onder ons die graag expirimenteren. Het geluid van dubbele carbs is zoveel mooier!!!
Het is wel wat werk ja. De kop van een GT is anders dan die van een sport. Dus het inlaatspruitstuk van de Webers past al niet. Hiervoor moet een verloopplaat gemaakt worden. Dit moet weer helemaal passend gemaakt worden met het blok en inlaatspruitstuk, frezen dus. Daarna moet je een carb ontsteking ergens vandaan halen. Want een injectie heeft geen vacuumvervroeger. En een benzinepomp moet op de kop gezet worden, want de elektrische pomp heeft teveel druk. En dan heb je het moeilijkste wel gehad.
Maar mocht je vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het wel,
Ik ben bezig met een website waar al mijn bevindingen over de ombouw opkomen, maar die is nog niet af. http://www.jcrucq.com/
Dus als ik dubbele webers op mijn originele GT Carb. wil hebben moet ik ook een speciaal inlaatspruitstuk maken?
Ben zeer benieuwd hoe alles verloopt, want dit gaat vroeg of laat ook met mijn AXje gebeuren Ik zal je site zkrs in de gaten houden, mooie rode AX trouwens zijn dat 3-gaats velgen? Zoja kun je me het merk en type geven?
Ik heb die verloopplaat in autocad getekend, als je interesse hebt kan ik die wel sturen want dan hoef je alleem maar af te tekenen en te boren.
Ik zet hem vroeg of wel op de site.