jaja, we zitten er nog, op me werk!
gister was het 22:00uur, maar gelukkig had ik toen vnaf 16:00 ondersteuning van Grietje die me samen met Spirit gezelschap gehouden heeft..
vandaag zit ik dus in me alleentje nog lekker over te werken, waarschijnlijk tot een uurtje of 9/10 afhankelijk van of het een beetje op gaat schieten!
kl*te supermarkten ook altijd
heeft er nog iemand wat te doen voor me?
Overwerken!
Moderators: Rock's, webmasters
Re: Overwerken!
Euh...op het forum rondhangenbestuur wrote:...heeft er nog iemand wat te doen voor me?
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
mjawmjaw, ik ben nu niet in staat om te komen!
alhoewel tennis dus niet eens doorgaat:p veelste nat
alhoewel tennis dus niet eens doorgaat:p veelste nat
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik denkbestuur wrote:ach joh grietje, neem de fiets!
tis maar een klein stukje
dat ik er dan ook zo rond morgen avond half 12 ben
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heej bestuur,
Als je nou 's een beetje doorwerkt ipv op het forum te hangen
Ge?nspireerd door het mooie weer van vandaag kun je vast wel een mooie zomermeeting voor ons gaan bedenken!
Als je nou 's een beetje doorwerkt ipv op het forum te hangen
Ge?nspireerd door het mooie weer van vandaag kun je vast wel een mooie zomermeeting voor ons gaan bedenken!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Master