Glenn aka Glenn@NL (C4 1.6HDi, ex AX Escapade 1.1i 1993)
Moderator: webmasters
Balen hey!!! Lees het nu pas :S
Wanneer moet t beessie eigenlijk voor APK?
Wanneer moet t beessie eigenlijk voor APK?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Altijd lekker die remschoenen....
Eigenlijk zou je ze incl de remcilinders standaard moeten vervangen na een km of 140k of 15 jaar ervaring.
Ach, je bent niet de enige die zo vast heeft gestaan.
foto
Feli met de apk!
En nu lekker een jaartje gaan genieten van je 1100 cc
Eigenlijk zou je ze incl de remcilinders standaard moeten vervangen na een km of 140k of 15 jaar ervaring.
Ach, je bent niet de enige die zo vast heeft gestaan.
foto
Feli met de apk!
En nu lekker een jaartje gaan genieten van je 1100 cc

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Vanmorgen zelfs 1.64 Volt...
Maar aan het eind van de middag weer netjes rond de 12
dankzij de oplader wel te verstaan..
Verder weinig gedaan om het mogelijk lek op te sporen... (dat gaat moeilijk zonder accu..) Afwachten wanneer weer niet wil starten, dan gaat ik echt zoeken!
Wel de temperatuurmeter en toerenteller weer aangesloten, dat was nog niet gebeurt na de blok-swap (after-market he
) Ook extra isolatie aangebracht in de achterbak.. ik ga 'm zo stil mogelijk krijgen 
Maar aan het eind van de middag weer netjes rond de 12

Verder weinig gedaan om het mogelijk lek op te sporen... (dat gaat moeilijk zonder accu..) Afwachten wanneer weer niet wil starten, dan gaat ik echt zoeken!

Wel de temperatuurmeter en toerenteller weer aangesloten, dat was nog niet gebeurt na de blok-swap (after-market he


-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Ehhh Glenn......weet je nog bij de motorswap dat ie niet meer wou starten!!!
Als dat met een accu gebeurt is ie zo onbetrouwbaar als de nete, dan zijn waarschijnlijk je accuplaten krom getrokken zodat er een interne kortsluiting plaatsvind, dus zelf ontlading.
Remedie, je raadt het al, een andere accu.
Wij hebben nog wel een goeie staan, dus als je voor niks een accu wilt moet je ff naar lisse crossen
Als dat met een accu gebeurt is ie zo onbetrouwbaar als de nete, dan zijn waarschijnlijk je accuplaten krom getrokken zodat er een interne kortsluiting plaatsvind, dus zelf ontlading.
Remedie, je raadt het al, een andere accu.
Wij hebben nog wel een goeie staan, dus als je voor niks een accu wilt moet je ff naar lisse crossen

hmm jah kan dat.. interne kortsluitingCitroCin wrote:Als dat met een accu gebeurt is ie zo onbetrouwbaar als de nete, dan zijn waarschijnlijk je accuplaten krom getrokken zodat er een interne kortsluiting plaatsvind, dus zelf ontlading.
Remedie, je raadt het al, een andere accu.
Wij hebben nog wel een goeie staan, dus als je voor niks een accu wilt moet je ff naar lisse crossen


Nah ik kom aan 't eind van de week even een accutje ruilen dan
