GTItje word schoooon! super netjes hoor!! Als die straks nieuwe onderstelletje heeft
En we hebben nu toch wel mooi ruimte voor 4 axjes op t pad gemaakt, goed he
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:GTItje word schoooon! super netjes hoor!! Als die straks nieuwe onderstelletje heeft
En we hebben nu toch wel mooi ruimte voor 4 axjes op t pad gemaakt, goed he
Dat willen we zien natuurlijk FOTO'S
1. Je rijd de GTI met zn neus zo'n beetje in de garage
2. Cupje zet je met zn reet in de bosjes
3 parkeer koelemobiel schuin achter GTI met zn reet in bloemetjes
en dan kan er nog een 4de voor/achter cupje!
uitizicht vanaf tuin:
GTI zover mogelijk in de deur :P
En daar is nu ruimte voor een 4de:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
overigens gister nog een rondje gereden met cupje..
de motor loopt al een stuk beter, heb alleen nog steeds het gevoel dat de nokkenas niet goedstaat maar die is toch echt afgesteld..
maar hij gaat dus al wel vooruit, maar zeker nog niet als een GT en al helemaal nog niet als iets dat +100pk heeft
achja
kutte is, dattie eigenlijk 2 weken terug voor de APK moest.. en ik dus niet echt weet hoe ik dit nou moet oplossen..
Wat dacht je van schorsen, helemaal klaar maken, en dan apk? Dan loop je ook geen risico op een boete, je hoeft geen verzekering en belasting betalen.... helaas kan je ook niet voor een testritje de weg op alhoewel ik dat wel deed toendertijd
denny wrote:
wat dacht je van gewoon APK. auto hoeft alleen aan de CO eis te voldoen. dat ie beroert loopt makt niet uit
Het onderstel is ook bagger nu, en hij gaat het niet repareren maar vervangen voor een ander onderstel.
Uhm, denny heeft het over t cupje, die dus voor apk moet, en het onderstel van de GTI gaat vervangen worden, maar die heeft nog gewoon apk
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Browny wrote:oh, al die AX-jes daar ook, dan haal je wel eens wat door elkaar.
we hebben er maar 4 samen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).