idd, alleen jammer dat je je spiegels niet meteen hebt laten mee spuiten..Browny wrote:Tis niet mijn stijl maar ik moet zeggen dat het er strak uit ziet! Netjes laten spuiten en het sluit goed aan!
Davy *AX 1.4i* Blue-Project
Moderator: webmasters
Je leest me gedachte deze heb ik al bestelt en ook die laat ik spuitenDuFF wrote:ik ruik m3'sTTF wrote:idd, alleen jammer dat je je spiegels niet meteen hebt laten mee spuiten..Browny wrote:Tis niet mijn stijl maar ik moet zeggen dat het er strak uit ziet! Netjes laten spuiten en het sluit goed aan!
waar heb je die besteld, hoe duur, en welke adapter erbij?DV wrote:Je leest me gedachte deze heb ik al bestelt en ook die laat ik spuitenDuFF wrote:ik ruik m3'sTTF wrote:idd, alleen jammer dat je je spiegels niet meteen hebt laten mee spuiten..Browny wrote:Tis niet mijn stijl maar ik moet zeggen dat het er strak uit ziet! Netjes laten spuiten en het sluit goed aan!
Spreken is goud, Ductape is zilver.
antoine tuningshop, 39.95-. E46 adapterDuFF wrote:waar heb je die besteld, hoe duur, en welke adapter erbij?DV wrote:Je leest me gedachte deze heb ik al bestelt en ook die laat ik spuitenDuFF wrote:ik ruik m3'sTTF wrote:idd, alleen jammer dat je je spiegels niet meteen hebt laten mee spuiten..Browny wrote:Tis niet mijn stijl maar ik moet zeggen dat het er strak uit ziet! Netjes laten spuiten en het sluit goed aan!
Gisteren 29-05-07
Even folie bij halfords gehaald echt mooi zwart ben ik van plan om me achter zijramen zwart te maken en me achterraam dit gaat in het weekend gebeuren want ik heb geen tijd vandaar en donderdag/vrijdag zijn k*t dagen want dan ben ik aan het werk.. dus afwachten maar weer me m3 spiegels haal ik ook zaterdag ga ik ze alvast op maat maken, en dan geef ik ze weer aan die ouwe van mij want hij spuit het, zoals ik al zei ben nog langgg niet klaar..
vandaag 30-05-07
ZUS IS JARIG !!!!
maar helaas ik ben weer werken kon net geen vrij krijgen ***domme
Ik ben al om half 5 opgestaan en ben nu aan het werk, vanmiddag de uitlaat wegbrengen want die is zo goed als verkocht..
Even folie bij halfords gehaald echt mooi zwart ben ik van plan om me achter zijramen zwart te maken en me achterraam dit gaat in het weekend gebeuren want ik heb geen tijd vandaar en donderdag/vrijdag zijn k*t dagen want dan ben ik aan het werk.. dus afwachten maar weer me m3 spiegels haal ik ook zaterdag ga ik ze alvast op maat maken, en dan geef ik ze weer aan die ouwe van mij want hij spuit het, zoals ik al zei ben nog langgg niet klaar..
vandaag 30-05-07
ZUS IS JARIG !!!!
maar helaas ik ben weer werken kon net geen vrij krijgen ***domme
Ik ben al om half 5 opgestaan en ben nu aan het werk, vanmiddag de uitlaat wegbrengen want die is zo goed als verkocht..
Last edited by DV on WedJun27, 2007 7:26:53 AM, edited 1 time in total.
-
- AX liefhebber
Ik ben nog niet op de meeting geweest zal zeker gebeurenWoutervanderlaan wrote:Schiet nog eens een plaatje in het licht... Hij ziet er erg netjes en vet uit zeg, dat blauw past heel goed bij je nieuwe voorbumper.. Heel vet! Ben je er op de meeting?
@ Joost : ik voorspel vast warmteproblemen in de zomer.
Dat valt nu nog redelijk mee af en toe slaat me vin aan, maar echt water problemen nog niet..
@ DV, ik las nu ook pas dat je in de beveiliging zit..... welk bedrijf? of is dat geheim [/quote]
en G4S, wat grappig collega !
je quote nu mijn zin, maar om het goed te quoten moet je voor de quote nog [ quote ] typen dan word het namelijk zo'n apart vakje.DV wrote:Ik werk op dit moment bij G4S
het moment dat dit getypt is, is in mijn werk tijd
werk je der zelf ook in dan ?
en G4S, wat grappig collega !
Spreken is goud, Ductape is zilver.
DuFF wrote:@ DV, ik las nu ook pas dat je in de beveiliging zit..... welk bedrijf? of is dat geheim
je quote nu mijn zin, maar om het goed te quoten moet je voor de quote nog [ quote ] typen dan word het namelijk zo'n apart vakje.DV wrote:Ik werk op dit moment bij G4S
het moment dat dit getypt is, is in mijn werk tijd
werk je der zelf ook in dan ?
en G4S, wat grappig collega ! quote]
@ DuFF : Humor..
Davy *AX 1.4*
Hey allemaal.
Na een aantal moeilijke maanden, was ik genoodzaakt om mijn ax te verkopen, Maar nu ik uit die periode ben gestapt, kon ik mijn ax weer uit de garage halen na 2 maanden stil te hebben gestaan en ik niet verder kon met mijn project, stond deze in een beste stoflaag.
Dus bij deze ben ik weer zwaar actief.
Foto's en nieuws volgen nog.
Na een aantal moeilijke maanden, was ik genoodzaakt om mijn ax te verkopen, Maar nu ik uit die periode ben gestapt, kon ik mijn ax weer uit de garage halen na 2 maanden stil te hebben gestaan en ik niet verder kon met mijn project, stond deze in een beste stoflaag.
Dus bij deze ben ik weer zwaar actief.
Foto's en nieuws volgen nog.