haha, dat geeft foute ideeen.DuFF wrote:tip :
gebruik die tandenborstel niet meer om je tanden te poetsen marc.
hou alleen niet zo van bezine zoenen:P
Moderator: webmasters
haha, dat geeft foute ideeen.DuFF wrote:tip :
gebruik die tandenborstel niet meer om je tanden te poetsen marc.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ach, toen ik die auto ruim 10dz km terug kocht, maakte hij ook al een ratelend/rammelend geluid.. dat werd afgedaan als kromme velgen (wattie ook heeft) dus waarschijnlijk was het een combi..kevin.broke wrote:halleluja Marc, jij houdt 't ook echt nooit heel he
sterkte met de reparatie, heb laatst zelf ook een lager gedaan en vond het een kutklus..
het is zo simpel.... als je het door hebt nee serieus, ik wil het nog wel voor je doen, heb een pers op de zaak.q01z wrote:ach, toen ik die auto ruim 10dz km terug kocht, maakte hij ook al een ratelend/rammelend geluid.. dat werd afgedaan als kromme velgen (wattie ook heeft) dus waarschijnlijk was het een combi..kevin.broke wrote:halleluja Marc, jij houdt 't ook echt nooit heel he
sterkte met de reparatie, heb laatst zelf ook een lager gedaan en vond het een kutklus..
overigens ben ik niet zo lijp dat ik lagers ga persen, dat lijkt me vermoeiend.. ik ben lui, dus heb een nieuw onderstel gekocht.. inclusief velgen/banden..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
axjes???????????? is me niet opgevallen dat er axjes op de foto's staangrietje wrote:axjes, waaaar?
Hoe dan ook, nu is goed gekeken heb , het zijn wel 3 AXen met een verhaal en wel 3 totaal verschillende verhalen.grietje wrote:En t zijn ook allemal geen axjes henk,
er staat beunhaas ragbak 1, koelemobiel, beunhaas ragbak 2, cupje, beunhaas ragbak 3, stomme belg:P