trialls op tt assen

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
AXje
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: MonMar19, 2007 8:41:14 AM
Location: Kerkenveld

trialls op tt assen

Post by AXje »

Ik ga donderdag 26juli met mijn ax het circuit van assen onveilig maken ikheb me opgegeven voor een slipcursu/rijvaardigheids cursus. http://www.trials.nl meer info vind je op de site zou leuk zijn als er meer ax?n meedoen
Ax voor het ultieme rijgedrag op de wegen

citroenAleX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 71
Joined: SatMay19, 2007 9:04:39 AM
Location: noord groningen

Post by citroenAleX »

hallo,

dit is een goed idee. ik heb zelf gister 2 juni mee gedaan aan de trials. dit is zeker een geweldige ervaring. je leert hier heel goed wat de auto doet als je gaat slippen. gelukkig rijden we in een ax en zijn dit hele makkelijke auto's om gecontroleerd mee te slippen.
het vrachtauto rijden vond ik zelf minder boeiend. ze gaan veel te langzaam en ze zijn veel te groot.
ik wens je veel suc6 26 juli.

gr. Alex
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ik heb de zelfde cursus ook gedaan alleen dan in drachten bij de opening van de slipbaan in drachten, met een clubje van www.tuningclubfriesland.nl (wat ook nog een actie foto opleverde in de lwd courant.. 8) alleen jammer genoeg niet in de ax maar in de ventow :oops: )

het vrachtauto rijden vond ik juist leuk om te doen. zo'n kans krijg je niet nog een keer

verder raad ik je eens aan om je verzekeringsmaatschapij te bellen of je ook korting kunt krijgen met het certificaat die je hebt gekregen, van onze club kregen enkele korting op hun premie en dat voor een slipcursus van 50 euro 8)

wellicht leuk om eens in clubverband te doen :wink: :idea: :?:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Woutervanderlaan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 170
Joined: MonApr09, 2007 9:53:45 PM
Location: Zeist

Post by Woutervanderlaan »

Ik heb laatst een rijvaardigheids & antislip cursus gedaan bij ProDrive in Lelystad, was erg leuk en leerzaam, ontzettend lachen, leren driften en op zo'n kom-racebaan gereden, erg leuk! Best leuk om is met de club te doen, alleen iedereen zit in z'n eigen auto..! Maar wel lachen hoor!

Maar veel plezier op Assen! Doe voorzichtig!

Post Reply