Vrijwel alle a-merk dempers maken wat minder geluid.
Remus, Siebring etc., maar ook erg afhankelijk per type.
Bij de betere auto-onderdelenhandel kunnen ze je wel over de hoeveelheid dB informeren.
nou, vanavond met wat maten de middenpijp vervangen. dus kan weer even vooruit, de einddemper komt later wel weer.
Maar bedankt voor de tips enzo,
Ik lees net over de meeting in nieuwegein over 2 weken, misschien dat ik daar wel zin in heb. Eerst zondag even naar circuit zandvoort voor Timetrails, gaan er nog meer mensen heen met dit mooie weer?
Stephan wrote:
Ik lees net over de meeting in nieuwegein over 2 weken, misschien dat ik daar wel zin in heb. Eerst zondag even naar circuit zandvoort voor Timetrails, gaan er nog meer mensen heen met dit mooie weer?
Ws ga ik er morgen heen, pm anders je 06 bel ik wel even voor het geval ik er ben
kevin.broke wrote:kijk kijk, handige klussert zoals ik je een jaar geleden al zei: een compacte Citroën + zelf sleutelen = gouden combinatie! en ik krijg weer gelijk
Nou, ik heb het toch eigenlijk helemaal niet zelf gedaan. Maar ik weet wel hoe het in elkaar zit.
en zoals vrijdag belooft vandaag de foto van de veerpootbrug, kan eigenlijk beter in een andere kleur... Maar het gaat natuurlijk bovenal om het effect, en dat is wel goed te noemen!
Denk dat ik min of meer uit ben wat voor eindemper ik wil, ik heb jullie advies opgevolgd door een A-merk te kiezen speciaal voor de saxo. Ik ben hier op uitgekomen: http://www.gkb-import.nl/catalogisch/zo ... s001_1.htm
Iemand die weet wat ik hiervan kan verwachten ofzo? en btw, veel zin in zondag!!