Wist niet goed of ik het bij ex of interieur moet plaatsen maar gezien het irritant is als je in- of uitstapt dan maar hier.
Het volgende, als ik dus het portier openzwaai hoor ik twee luide tikken. Dit is het mechanisme wat de deur open moet houden. Hierbij zijn de gaten aan de koetskant te groot voor het pinnetje wat met de deur beweegt. Gevraagd bij de Dealer en die zegt dat er dan en nieuw systeem in moet van geloof 40E. Hmm, weten jullie hier wat voor?
Groeten,
Rogier
Knakkende deuren.
Moderator: webmasters
-
- Vlotte starter
-
- Vlotte starter
Neuh, zo erg zal 't niet zijn.
's Gewoon een kwestie van kijken en voelen.
En verder is het een beetje een k*t-klus om 't scharnierdeel aan de chassis-kant eruit te krijgen: daarvoor moet het zijscherm eraf.
's Gewoon een kwestie van kijken en voelen.
En verder is het een beetje een k*t-klus om 't scharnierdeel aan de chassis-kant eruit te krijgen: daarvoor moet het zijscherm eraf.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Starter
Knikkende deuren
Hallo,
Wat ik altijd doe bij knikkende scharnieren is het cilindervormige pin eruit halen.(helemaal want bestaat uit twee delen)
Goed schoonmaken, met een dikkere spijker het pin uitvergroten.
Eventueel kun je de spijker laten zitten maar dit is geen gezicht uiteraard, of je moet het eraf knippen.
En dan weer je pin plaatsen. Dan zit namelijk geen ruimte meer tussen en zal het knakken weg zijn.
Succes albert
Wat ik altijd doe bij knikkende scharnieren is het cilindervormige pin eruit halen.(helemaal want bestaat uit twee delen)
Goed schoonmaken, met een dikkere spijker het pin uitvergroten.
Eventueel kun je de spijker laten zitten maar dit is geen gezicht uiteraard, of je moet het eraf knippen.
En dan weer je pin plaatsen. Dan zit namelijk geen ruimte meer tussen en zal het knakken weg zijn.
Succes albert
-
- Vlotte starter