Ok, maar gaat die extreem schuiven als het glad is of blijft het nog wel normaalBrowny wrote:Veerpootbrug verbeterd de wegligging, maar met nat weer ook de kans op schuivers.
Stephan Speyer aka namaak AX rijder(saxo 1.4 VTS `01)
Moderator: webmasters
Nee ok, maar ik vind nu trouwens ook al dat als die gaat dat die best hard gaat glijden ineens.Browny wrote:tsja, het punt dat ie gaat schuiven is lastiger op te zoeken en als ie dan eenmaal gaat, dan gaat ie ook. Oftewel, gewoon met nat weer voorzichtiger door de bocht en niet op zoek naar de uitersten. Met droog weer kan je echter verder gaan.
Met VW polo was dat wel anders, die gleed gewoon altijd
KLIK HIER, volgens mij een origineleStephan wrote:weet iemand wat leuks voor een saxo?
KLIK HIER, een sportief dempertje, weet alleen niet of die past op die van jou.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Ja, hij moet heel orgineel lijken en passen, maar mag wel wat meer geluid maken. heb een foto van hou het er uit ziet, hoop niet dat het eraf gaat vallen een deze dagen..DuFF wrote:KLIK HIER, volgens mij een origineleStephan wrote:weet iemand wat leuks voor een saxo?
KLIK HIER, een sportief dempertje, weet alleen niet of die past op die van jou.
-
- AX Spaster Mammer
kwestie van weinig tijd ja,Stephan wrote:diegene waar ik die foto had genomen zei dat die echt zo eraf kan vallen, wat zeg jij er van? of kan je het niet zien?
Hij klinkt wel lekker behalve het gerammel
top een koperdraad om je achteras en om de uitlaatpijp doen,
Gaat ie in ieder geval niet over de grond schrapen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Ja wel slim ja, is het aanschaffen van een einddemper genoeg, want volgens mij gaat die roest wat verder?Joost wrote:kwestie van weinig tijd ja,Stephan wrote:diegene waar ik die foto had genomen zei dat die echt zo eraf kan vallen, wat zeg jij er van? of kan je het niet zien?
Hij klinkt wel lekker behalve het gerammel
top een koperdraad om je achteras en om de uitlaatpijp doen,
Gaat ie in ieder geval niet over de grond schrapen
-
- Drempelkiller
Ik heb een bril op en je bent echt niet scheel hoor, het is zeker de tusenpijp.Joost wrote:....... of ik moet hel scheel kijken maar de scheur loopt toch aan de kant van de tussenpijp
Maar of na het losmaken van de klem de flens aan de demper heel blijft is maar de vraag.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Maar dat betekent dus dat er meer vervangen moet worden neem ik aan?Henk Bats wrote:Ik heb een bril op en je bent echt niet scheel hoor, het is zeker de tusenpijp.Joost wrote:....... of ik moet hel scheel kijken maar de scheur loopt toch aan de kant van de tussenpijp
Maar of na het losmaken van de klem de flens aan de demper heel blijft is maar de vraag.
Groetjes, Henk
yep, ook de middenpijp dus. dus beide stukken waar de flens aan zit wat je tegen elkaar aandoet met zo'n flens-beugel.Stephan wrote:Maar dat betekent dus dat er meer vervangen moet worden neem ik aan?Henk Bats wrote:Ik heb een bril op en je bent echt niet scheel hoor, het is zeker de tusenpijp.Joost wrote:....... of ik moet hel scheel kijken maar de scheur loopt toch aan de kant van de tussenpijp
Groetjes, Henk
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Dus als ik de einddemper en het de middenpijp vervang is die weer helemaal goed als ik het begrijp? Als het gebeurt moet het wel goed gebeuren heDuFF wrote:yep, ook de middenpijp dus. dus beide stukken waar de flens aan zit wat je tegen elkaar aandoet met zo'n flens-beugel.Stephan wrote:Maar dat betekent dus dat er meer vervangen moet worden neem ik aan?Henk Bats wrote:Ik heb een bril op en je bent echt niet scheel hoor, het is zeker de tusenpijp.Joost wrote:....... of ik moet hel scheel kijken maar de scheur loopt toch aan de kant van de tussenpijp
Groetjes, Henk
En ik dacht eigenlijk aan deze als eind demper of iets wat hier op lijkt, ik wil namelijk niet te opvallend of dat het er heel anders dan origineel uit gaat zien: