waaaar heb je die 2 jaar oude topic nou weer opgedoken :P
was de verveling zo zwaar in de ochtend :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
jah vandaag een hemelvaart
die dag denken we aan dat Jezus is opgevaart naar hemel
naar zijn Vader de God om weer terug te keren
wanneer t is weet niemand 't, zelfs Jezus zelf niet...
Browny wrote:Moggeh, ga zo naar een minimeeting in Linschoten, ff twee interieurtjes overschroeven.
Die glenn alvast de groetjes hehe!!!
Ik heb mn brandstofpomp alvast verwisseld
Goedenmiddag trouwens!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ook hier in Nieuwerkerk een minimeeting....na 14.30 uur ...... 3 Gttjes bij elkaar .... zou wat wezen als de batsjes ook toevallig langs kwamen touren om ong. 15.15 uur op de 3e T.
Rock's wrote:Goedenmiddag (tsja,......saaie dag he...)
Ook hier in Nieuwerkerk een minimeeting....na 14.30 uur ...... 3 Gttjes bij elkaar .... zou wat wezen als de batsjes ook toevallig langs kwamen touren om ong. 15.15 uur op de 3e T.
Goedemiddag vanaf thuis, ook aan 't werk.
En al mijn vriendjes zijn vrij, maar nou kan ik niet me ze buiten spelen
Ik stop er om 15.00 uur lekker mee, ben al de hele dag druk zonder pauze dus m'n uurtjes al aardig gemaakt.
Rock's wrote:
Maaruh,........ hoezo mischien....vorig jaar was de try out....... dit jaar gaan we het net weer iets beter aanpakken
zet um maar op de kalender !
maak 't topic dan is aan bij de meetings , hoe eerder een datum bekend is, hoe beter, dan kan ik namelijk vrij regelen van me werk, het zou spijtig zijn als ik de frikandellen-meeting moest missen