killer wrote:Ja wel wat ontlucht, maar misschien ook niet goed genoeg... Ging niet zo heel veel vloeistof in, dus we moeten maar even zien...
Maar goed, geen witte rook of iets in die geest. Afwachten is het enige wat ik nu kan doen eigenlijk

Een AX GT (carb in jouw geval) is gewoon erg lastig qua ontluchten.
Heb zelf inmiddels ookal een aantal keren met dit probleem gezeten terwijl ik meende alles goed ontlucht te hebben.
Rustig vullen, met draaiende motor, radiator onluchtingnippel open, ontluchtingsnippel die als het goed is achterin bij je schutbord zit in een T-stuk, ook open.
Blijven vullen tot de boel echt overal overloopt en liefst zelfs eruit spuit.
Boel even rustig een tikkie op temperatuur laten komen met je blower aan en je warmte schuif op maximaal, en goed voelen of je echt een werkende verwarming hebt.
En dan nog, is mijn ervaring, dat je zomaar ineens na 10 minuten rijden ineens brandende STOP lamp hebt en je temperatuur omhoogschiet... toch nog een luchtbel.
Motor laten afkoelen... tijdje wachten en weer bijvullen.... soms een heel gedoe.
Overigens leuk te horen dat Killer nog rondrijd... Stan (waar je je AX van hebt gekocht...) vroeg me op CitroMobile nog hoe het ermee ging en of ik nog weleens iets van je rode AX hoorde....