sjeesje wrote:hoi hoi,
ik ben nieuw op dit forum en ben vandaag ook naar de citromobiel geweest, misschien was die van mij wel de misterieuse AX, was het een rooie met vlindertjes van binnen???
ik heb vandaag 2 stikkers van de club gekocht en nu net aan de zijkanten van sjeesie opgeplakt, dus ik ben in het vervolg wat makkelijker te herkennen als clublid.
ik vond het helemaal geweldig bij citromobiel, de mensen bij de AX club waren ook erg aardig. ik was door al dat Citroën geweld wel een beetje overdonderd dus het kan zijn dat ik een beetje wazige indruk heb achtergelaten , maar ik vond het erg leuk
groetjes Anouk
Hoi Anouk,
de vlindertjes zijn gezien hoor! een rode Volcane met overal vilt vlindertjes en een boodschappenbonnetje van de aldi .
km-stand is ook nog opgeschreven geloof ik
Hij ziet er leuk uit!
hoi.
even uitleg over de vlindertjes, ik vind vlinders erg leuk, nou zag ik bij de xenos plak vlinders en bij te veel aan tijd heb ik die er maar is even vrolijk in zitten plakken, en dat aldi bonnentje, denk dat ik daar wortels voor mijn paard heb gehaald, ( ik ben ook niet altijd even netjes, laat nog wel is wat in mijn auto slingeren), maar jullie hebben wat gemist hoor er lag nog een ontbijtkoek echter me stuur.
sjeesje wrote:hoi.
even uitleg over de vlindertjes, ik vind vlinders erg leuk, nou zag ik bij de xenos plak vlinders en bij te veel aan tijd heb ik die er maar is even vrolijk in zitten plakken, en dat aldi bonnentje, denk dat ik daar wortels voor mijn paard heb gehaald, ( ik ben ook niet altijd even netjes, laat nog wel is wat in mijn auto slingeren), maar jullie hebben wat gemist hoor er lag nog een ontbijtkoek echter me stuur.
groetjes Anouk
In je tellerhuis ja
Ik was zo'n koek net aan het eten...
Maar de vlindertjes vond ik erg leuk!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Vond het beregezellig.... hoewel de beurs zelf zoals gewoonlijk vrij saai en vooral erg prijzig was.
Toppers op Club-gebied denk ik toch zeker de AX-Club en de CX-Club (die laatste vooral vanwege hun uitstekend georganiseerde CX-Club Magazijn)...
Maar ja, het gaat eigenlijk allemaal om dat parkeerterrein h?... de geheel onsamenhangende wijze waarop auto's voor de show staan of om verkocht te worden.
Heb nog gepoogd Rogier antwoord te laten geven op wat volgens hem een re?el bod was voor een CX GTi Turbo die aanelkaar hing van de roest.
Die vraag stond op de auto "een re?el bod".. op zaterdag was het kennelijk nog: "?2500, of doe een re?el bod".
Vond hem zelf, en dan nog zou ik in een vlaag van verstandsverbijstering moeten handelen, hooguit ?600 waard.
Het zien van dat soort handelaarsactiviteiten naast veel mooiere priv? auto's die wel voor redelijke bedragen te koop blijken te zijn maken CitroMobile wat mij betreft zo leuk.
AX-Club ga zo door! Die Club-stand was weer helemaal in orde.
Zaterdag was een zalige dag, omgeven door citr?ens en citrofielen.
Leuk dat er veel foto's geplaatst zijn, nu kan ik mijn omgeving laten zien waarvan ik z? enthousiast ben; CITR?EN in alle soorten en maten!!
Tot 'n volgend keer! Groetjes, Saskia.
2Black wrote:
Heb nog gepoogd Rogier antwoord te laten geven op wat volgens hem een re?el bod was voor een CX GTi Turbo die aanelkaar hing van de roest.
Die vraag stond op de auto "een re?el bod"..
Dan was mijn bod ook niet zo re?el...
Wel erg leuk en leerzaam om met jou de parkeerplaats over te lopen!
Collin had mij nog bijna verleid om een schitterende CX te kopen, wat zat dat zalig zeg:
Verder nog een aardig staaltje beun de haas pimpin' gezien:
vond het dit jaar trouwens ook erg leuk om mensen tegen te komen die me kwamen vertellen dat de startmotor die ze vorig jaar bij me gekocht hebben het nog steeds fantastisch doet
Jammer jammer jammer dat ik echt NIET kon komen, ik heb wat gemist, zo te zien.
MAAAAAAAAAAAR aankomend weekend ben ik vanaf vrijdag van de partij,
weer of geen weer... met mijn nieuwe aanwinst...
Ik ben zondag langs geweest op de citromobile. Het was DE MAX !!! Gisteravond dan ook maar vlug eens aanmelden bij de AX club. Mijn eerste auto was nl een AX 1.0 tonic uit 1995. Het was een ongevalwagen uit Duitsland (Er zijn nog duitse papieren bij).Ik heb de auto nog steeds, maar hij is niet meer ingeschreven. Hopelijk vind ik ooit ns de tijd om hem terug in orde te stellen. Momenteel rij ik met een C5 2.0 HDI uit 2002. Een zilvergrijze met een eendje a d voorruit langs de passagierszijde. NRplaat FNA-533. Mijn vrouw begint al even citro?ngek te worden. die heeft zich goed uitgeleefd met haar fototoestel. Net als op de Citroën jumble in Bokrijk. Dit waren TOPdagen!!!