Alleen ax meetings voor Michiel, 1 keer naar citromobile geweest nah egt helumaal nix van ax! d8 daar ff me hart te kunne ophale...nou wat een dip was dat zeg!
Ga er heel af en toe heen. Maar het AX gevoel is er dieptriest. Het stikt er idd van de hele oudjes.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
faf en es een keertje onder limburg zo'n camping event (sorry kan ff niet op de naar komen) enne. Ow heej valt best wel mee met hoe vaak ik er heen ga. De rest zijn de eigen meetings.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:faf en es een keertje onder limburg zo'n camping event (sorry kan ff niet op de naar komen) enne. Ow heej valt best wel mee met hoe vaak ik er heen ga. De rest zijn de eigen meetings.
waggel was dat.. toen ik strande met maar 3 ontstekende cilinders bij tilburg. FAF gaat ik dit jaar zekers weer heen. desnoods op de fiets :D
en dan ga ik met een goede V-bak wel slalommen (test voor volgend seizoen ).. wie volgt
mzzl
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
wanneer is dat de waggel ?? vorig jaar was er te weinig animo vanuit de club om er heen te gaan, als je de datum weet zet het dan ook op de site bij agenda !!
srwdj wrote:Had ik niet verwacht dat er zo weinig mensen naar andere meetings gaan. maarja ik was gewoon een beetje benieuwd.
groeten Sander
Ik zou zeggen: kom eens naar ??n van onze meetings, is altijd reuze gezellig
en wie weet kun je dan ook wat meer mensen laten warm lopen voor een andere meeting.