DuFF wrote:waar blijft joost met zijn melding over de bbq, en als je dat quote dat je ermee akkoord gaat en dat ze dan inkopen kunnen doen ?
bij deze jij bent nummer 1 en ik 2,
effe door quoten tellen please. kosten 10 eur pp zoiets eigen inbreng altijd welkom
Ter subtiele info, vorig jaar is het netjes opgegeven en geteld door ieders en is er niemand ongekomen van gebrek aan food.
DuFF wrote:waar blijft joost met zijn melding over de bbq, en als je dat quote dat je ermee akkoord gaat en dat ze dan inkopen kunnen doen ?
effe door quoten tellen please. kosten 10 eur pp zoiets eigen inbreng altijd welkom
Ter subtiele info, vorig jaar is het netjes opgegeven en geteld door ieders en is er niemand ongekomen van gebrek aan food.
3
En ik ben er pas vrijdag denk ik.
4 & 5
Verwachte landingstijd nog onbekend, waarschijnlijk vrijdag.
Maar voorlopig is het nu enkel en alleen Citromobile waar ik aan plan.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
3
En ik ben er pas vrijdag denk ik.
4 & 5
Verwachte landingstijd nog onbekend, waarschijnlijk vrijdag.
Maar voorlopig is het nu enkel en alleen Citromobile waar ik aan plan.
wij ook. Ook maar 8 & 9 dan maar Ennuhhhhhhhhhh waggel waggel waggel
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik ben van plan zaterdagochtend of misschien vrijdag avond aan te rijden.
aangezien ik waarschijnlijk afgezet word ben ik dus benieuwd naar wat het mij gaat kosten incl. BBq etc etc.. :D
groetjes
denny
nou het bedrag van 32 euro is all inclusive voor de 4 dagen, inclusief met je auto op het terrein.
naar mijn weten (moderator verbeter me als ik niet gelijk heb) is het als je daar zonder auto het terrein op wilt gewoon gratis, echter de rest zoals hapjes en drankjes kost natuurlijk gewoon wat,
Joost wrote:kosten 10 eur pp zoiets eigen inbreng altijd welkom